İşte benim T-19 um

Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
18
150 cc lik güzel bir motor. Hayırlı olsun.

Bende bu motorsan alıp almamakta kararsız kaldım. 150 cc olup biraz daha büyük duran ramzey tiger modelinden aldım.Gümrükten daha çıkmadı. Umarım güzeldir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst