iŞte 1. moTorum

Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
derhal lastikleri değişmeni tavsiye ederim, hayırlısı olsun
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
sato ben edirnede 3 yıl kaldım okul bitti gibi bişey bu sene ist a geldim süloglunuda bilirim. çetin abinin internet cafeyi ben kurdum :)
arada sık sık gelirim çetin abinin yigenini düğünü var ona gelicem 24 unde umarım görüşürüz..
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
sato ben edirnede 3 yıl kaldım okul bitti gibi bişey bu sene ist a geldim süloglunuda bilirim. çetin abinin internet cafeyi ben kurdum :)
arada sık sık gelirim çetin abinin yigenini düğünü var ona gelicem 24 unde umarım görüşürüz..

abi o Saman Sen elektrobil de çaLıŞıodun Cenk Sipahide. bi kaÇ foto koyuyom umarım biŞey hatırLarSın :cat::cat:

pic0020kf2.jpg


pic0030ha3.jpg


pic0031ab1.jpg


sercan1eh5.jpg
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
o Saman Sen elektrobil de çaLıŞıodun Cenk Sipahide. bi kaÇ foto koyuyom umarım biŞey hatırLarSın

aynen öyle adamım..

hatırlamamı ya kaç kere sabahladım.. :) sen yenimi girdin orda işe :) hayırlısı olsun...

cem in düğüne gelirsen görüşürüz.. saglıcakla kazasız belasız..
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
aga motor şahane olmuş renkler süper birbirini iyi tamamlamıs kazsız belasz ve kefıflı surusler
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
4
kardes modifiye show yapmıssın resmen kazasız belasız süratler o ayrıca o bebeğe ii bak:cat:
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
takuma sato var formula 1 pilotu, ona benziyor bu adam yaa
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
aynen öyle adamım..

hatırlamamı ya kaç kere sabahladım.. :) sen yenimi girdin orda işe :) hayırlısı olsun...

cem in düğüne gelirsen görüşürüz.. saglıcakla kazasız belasız..

agamla beraber orda çalışıoduk saten agam askere gitti bende bıraktım başkasını aldılar şimdi. SaygıLar.

kardes modifiye show yapmıssın resmen kazasız belasız süratler o ayrıca o bebeğe ii bak:cat:

saoL arkadaŞım bi ara ekSoz SeSinide video ya çekip sitede yayınlıyCam. SaygıLar.

takuma sato var formula 1 pilotu, ona benziyor bu adam yaa

aga merak ettim baq takuma Sato yu bi fotoSunu koySana da göreLim şunu yhaa. SaygıLar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst