- Katılım
- 5 Tem 2010
- Mesajlar
- 23
- Konu Yazar
- #1
İstanbulda oturuyorum, aslen Ankara da doğdum büyüdüm, çok sıkı otomobil hastası olmakla birlikte ağır modifiyeli araç gillerle uğraşıyorum.
İstabul'a geldiğimden beri otomobilden soğudum ve artık sadece yazları motor kullanıyorken artık 10 ay kullanıcı olmaya karar verdim.
İnşallahg bide ufak çaplı işimi görücek bir motor almk istiyorum.
Herkese selamlar olsun.
:queen:
İstabul'a geldiğimden beri otomobilden soğudum ve artık sadece yazları motor kullanıyorken artık 10 ay kullanıcı olmaya karar verdim.
İnşallahg bide ufak çaplı işimi görücek bir motor almk istiyorum.
Herkese selamlar olsun.
:queen: