İstanbul'dan tüm motor severlere merhaba

Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
23
İstanbulda oturuyorum, aslen Ankara da doğdum büyüdüm, çok sıkı otomobil hastası olmakla birlikte ağır modifiyeli araç gillerle uğraşıyorum.

İstabul'a geldiğimden beri otomobilden soğudum ve artık sadece yazları motor kullanıyorken artık 10 ay kullanıcı olmaya karar verdim.
İnşallahg bide ufak çaplı işimi görücek bir motor almk istiyorum.

Herkese selamlar olsun.

:queen:
 
Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
23
hoşbulduk teşekkür ederim. umarım ileride organizasyonlarınıza da katılıcam.

tanışmak görüşmek dileğiyle
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin aramıza...
bnde araba hastası idim soğudum denemez ama arabayı 2.ye aldım.
istanbul trafiğinde tabiki motor çok çok güzel bir seçenek.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
aramıza hoşgeldin
katılımcı olman dileğiyle :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoş geldin kardeş iyi vakit geçirmen dileği ile...:rendeer:
 
Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
23
tekrardan teşekkürler.

istanbul araçtan soğutuyor içimdeki 2 teker sevdası hortladı benim için tehlikeli ama ufak çaplı durumu ilerletelim.

İnşallah buluşmalarda görüşmek dileğiyle
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Deri montun asaleti dururken ne yapayim smokin'in cazibesini.
Aramiza hoş geldin dostum...
 
Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
799
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldın kalıcı olman dılegıyle:)
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
hoşgeldin.
araba hastalığından, motor hastalığına geçş yapmışsın. :)
tbrik ederim.
 
Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
23
motoru olan herşeyi çok seviyorum ancak şartlar artık %50'yi aştı. Motor yolcusu yolunda gerek
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1
Herkese Merhaba,
ben uzuuuuun bir aradan sonra tekrar motor hastalığına kapıldım. Motor'un vermiş olduğu özgürlük hissi insana yaşını unutturuyor. Bir de ortamdaki arkadaşlar kafa dengi olursa o zaman hiç bir şeyin önemi kalmıyor... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst