İstanbul'dan merhaba!

Katılım
18 Eki 2014
Mesajlar
0
Merhaba, arkadaşlar adım Özcan Açici.
İstanbulda yaşıyorum aslen Trabzonluyum.
Motosiklet araştırmalarımda sürekli bu foruma yolum düştüğünden artık benimde burada yer almam gerektiğini düşündüm. Motosiklet tecrübem 4000 km civarında sınırlıdır. Umarım daha tecrübeli arkadaşlardan iyi bilgiler edinirim ve benim tecrüblerimlede sizlere yardım edip daha güzel bir ortamımız olur. Tekeriniz sağlam bassın kazasız belasız sürüşler.:thumleft:
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Japon malı motorun yoksa sorduğun sorulara genelde cevap vermezler ama olsun, Trollük yaparız. :)
 
Katılım
18 Eki 2014
Mesajlar
0
hiç motorum yok geçen hafta sattım şimdi yeni motor alacağım japon olur kanaatindeyim belki bir koreliye de gönlümüz kayabilir :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst