istanbuldan - bursaya mondial 151 rs ile gidebilirmiyim ???

Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
32
aslında zor olur biliyorum ama macera yasamayı çok severim tek korkum motorun arza hali !!! sizce motorda bi sorun olurmu ?
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
Bence de fazla zorlama bir şey olmaz gerçi zorlasanda olmaz belki ama yine de zorlamadan git.Bence Mondial ile İstanbul dan Bursa ya değil cesaretin varsa ve korkun yoksa TÜRKİYE gezilir...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelirsin dostum hele bu serin havaarda rahat rahat hiç durmadan........Sıcak havalarda olsa idi 1 saatte bi mola verirdin 10dk sonra yine gazla........
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
227
bendede senin motorun kardeşi war asya 150t bnde okullar tatil olunca uzun yokl yapacam 1 saate bii 10dk filan mola werirsen gidersin hem ara bölümünden ara bulursun bu konuda yazılmış forumlar war
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
valla istanbuldan gidebilrisin demıs herkes ama bursalılardan da bi izin al bence :p
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
bizim çanakkale gezimizde 150zat vardı, bendede 125kt 8 saat yol yaptık toplam 750km. 100km yada saat başı mola ver fazla basma, kazasız belasız.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Bence gidilir.tatil yörelerinde kullandığım scooter'lardan dolayı Problem yaşamıyacağını tahmin ediyorum.Trafiğe dikkat etmeni rica ediyorum.Zira en büyük tehlike senden büyük araçlar.Hadi yolun açık olsun.:rendeer:
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
32
hepinize ilginiz için çoooook tesekkür ediyorum !!!! içimi rahatlattınız.. iyiki bu siteye üye olmusum ve iyiki varsınız !!!!:rendeer:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
119
dostum selam bende as125t var
yağmur yağarken yenikapıdan yalova yaptım feribotla yalovadan orhangaziye gittim
dönüşte de aynı yolu izledim bu sefer de dolu yağdı :mrgreen:
bu yüzden 60'ı geçememiştim,
tek sorun otobüsler, özellikle tırlar oldu ama çok zevkliydi, sen de eğleniceksin merak etme...ben ilk fırsatta yine yapıcam
orhangaziden geçerken orhangaziye benim için bir selam verirsen sevinirim
süpürgelikten inerken iznik gölünün manzarasını kaçırma :)
hayırlı yolculuklar...
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Son gazda uzun süre gitmediğin takdirde oldukça uzun mesafelere gidebilirsin.
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
112
durmustit' Alıntı:
desenize ben 750 cc lik honda'mla türkiyeyi dolaşırım

yok kardesim 750'lik motorla şehirler arası yola mı çıkılır?? yolda kalırsın.
uzun yola çıkacaksan ya motor hacmi küçük olmalı(max 150cc) ya da çok büyük olmalı (+1000cc) ki sorun yaşamayasın.
seninki gibi 750cc'lik orta halli motorlar uzun yolda çabul pes ediyor. motoru yapanlar büyük olduğunu düşünüp yeterli tedbiri almıyorlar da ondan güvensiz. ama küçük motorları yapanlar ne yaptıklarını bildikleri için tedbirli olurlar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ben zat150 ile izmir çanakkale yaptım... zevkli bir yolculuktu.

eğer merak edenler varsa mesajlarımı inceleye bilir.. gücünü yormadan kullanırsan motor tüm türkiyeyi gezer, yani mak. limitlerde pek gezmicen ve motorun sesini dinlicen sürekli. zaten kendi belli ediyor yorulduğu zaman...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
Bende geçen pazar, sabah 10 dan akşam 9'a kadar dağ bayır gezdim. Asfalt, toprak karışık toplam 300 km yapmıştım. Ama resim çekmek için bol mola vermiştik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst