- Katılım
- 7 Nis 2006
- Mesajlar
- 32
- Konu Yazar
- #1
aslında zor olur biliyorum ama macera yasamayı çok severim tek korkum motorun arza hali !!! sizce motorda bi sorun olurmu ?
durmustit' Alıntı:desenize ben 750 cc lik honda'mla türkiyeyi dolaşırım