istanbulda kimsenin gözü takıldımı?

Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
98
http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/!MaazaDetail.DoIt?MaazaId=833&AdId=2014172&Preview=

arkadaşlar burada güzel tasarımlıve fiyatı uygun race makina var cc düşük belli ama poket motormu? yoksa normal motormu çözemedim istanbulda olupta bu tükana giren varsa yazsın pls...
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
98
http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/!MaazaDetail.DoIt?MaazaId=833&AdId=2014172
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Küçük bu. Ufacık :)

bos.gif


Arkadaki adamlarla orantıya dikkat :wiinkk:
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
145
NE GÜZEL AMA BUNLARLA 10 15 KİŞİLİK GURUP CADDEYE İNECEKSİN O BİÇİM KARİZMAA HAAAHAA :) :) :) :) :mrgreen:
 

Sin

Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
87
Cok matrak bi'sey.. Kesin alicam.. Bunlar otomatik mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst