[İstanbul/Yalova/Eskişehir] MT 2 Eylül 2007 Bursa Gezisi

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
takma kafana biz biliyoruz seni o yüzden farkındayız tektar gecmiş olsun

şike var bu resimler eksik :queen:

valla istiyorsan haftaya perşembe hepsini cd cekip vereyim tamam bir kac tanesini es gectim ama onlarda bozuktu ve senin degildi demeki seni cekiyormus gibi yapıp cekmemiş arkadasın :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
18
Evet arkadaşlar mükemmel bir hafta sonu geçirdim. İst den ve Eskişehirden gelen tüm mt üyelerine teşşekkür ederim. Halis abi fotolar çok güzel çok teşekkürler. İşşallah bizlerde böle geziler yaparak sizleri ziyaret edebiliriz.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
inanıyorumki çok manyak bi gezi olmuştur :( ama bundan 2 ay sonra bursa yapacam. ordan istanbul arkadaşlar bu sezon sonu 10 günlük bi gezi yapacam düzergah bu :)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Evet. Fotoğraflar ve organizasyon için tekrar teşekkür ediyorum. Sizleri de buralara bekliyoruz! :cat:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
...
valla istiyorsan haftaya perşembe hepsini cd cekip vereyim tamam bir kac tanesini es gectim ama onlarda bozuktu ve senin degildi demeki seni cekiyormus gibi yapıp cekmemiş arkadasın :queen::queen:

vay hain gorkem vay :queen:

bende grubun taa en arkasına geldim makineyi akldırdı çekti sandım indirince makineyi gaza asıldım tekrar en başa.. tüh be kandırmış adam beni :queen:


bursalıları bekliyoruz hepsini birden vespayı da beat de inovayıda almadan gelmeyin :queen:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
bu sene cok zor ama eger havalar güzel giderse insallah gelmek isterim


Valla sakarbaşı mı sakaryabaşı'mı tam olarak adını bilmediğim gecenin daha doğrusu sabaha karşı 4te gittiğim bir yer var...Aşık oldum oraya her taraf su muhteşem bir yerdi...Sakarya nehrinin kaynağı zannımca.oraya bir gezi yakışır diyorum.Biraz bilenler anlatsın harbi mükemmel bir yer...Halis abi yolda çekinilen fotoğrafları da eklersen sana zahmet olmazsa çok memnun olurum:rendeer: Baya bir makaslamışsın fotoğrafları:p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Öncelikle bu geziyi bu kadar iyi geçirmemi sağlayan Halis abiye (silah1) çok büyük teşekkürlerimi sunuyorum... Valla hakkı nasıl ödenir bilmiyorum. :cherry: Gerek öncüm gerek artçım olarak bana gezi ortaklığı yaptı yol boyunca. Deauville'in keyfini yaşama fırsatı buldum... Sesi çok güzel makinenin ve virajlarda mükemmel giriyor...

Sornasında Bursa'da bize eşlik eden bütün arkadaşlarıma teşekkürlerimi sunuyorum... Innovalı arkadaşa geçmiş olsun diyerekten mesajımı sonlandırıyorum :cherry:

Ha bir de;

0209200729ok3.jpg


Bunu ben yedim.... Nihaha :queen:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
en gec 2 ay içinde en kötü bi solo gezi yapacam. ilk burdan izmir ordan susrluk ordan bursa ordan yalova ve st yapmayı düşünüyorum. ultraukala numaran var bende. inş gene böyle bi organizasyon zamanına denk getiririm gezimi.

gelemediğime pişmanım ama elden bişey gelmiyo. inş bisonraki sefere sizlerle tanışmış olacam.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla sakarbaşı mı sakaryabaşı'mı tam olarak adını bilmediğim gecenin daha doğrusu sabaha karşı 4te gittiğim bir yer var...Aşık oldum oraya her taraf su muhteşem bir yerdi...Sakarya nehrinin kaynağı zannımca.oraya bir gezi yakışır diyorum.Biraz bilenler anlatsın harbi mükemmel bir yer...Halis abi yolda çekinilen fotoğrafları da eklersen sana zahmet olmazsa çok memnun olurum:rendeer: Baya bir makaslamışsın fotoğrafları:p


al bak benim gibi biri daha :p

haksızmıyım akın şike yokmu bu fotolarda :queen:

neyse halis abinin yurt dışından dönmesini beklicez :p :queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
bu sene cok zor ama eger havalar güzel giderse insallah gelmek isterim

Abi tek gelme ama. :mrgreen: Tayfayı da peşinden sürükle... :cherry:

eskisehirden bursa kac saat suruyor?

"Eskişehir , Bursa" arası 155 km'dir. Yol oldukça geniş ve 2 gidiş, 2 gelişten oluşmakta. Sadece Mezit mevkiinde birkaç bölgede tek şeritli yol mevcuttur. O da kısa sürmekte...

Valla sakarbaşı mı sakaryabaşı'mı tam olarak adını bilmediğim gecenin daha doğrusu sabaha karşı 4te gittiğim bir yer var...Aşık oldum oraya her taraf su muhteşem bir yerdi...Sakarya nehrinin kaynağı zannımca.oraya bir gezi yakışır diyorum.Biraz bilenler anlatsın harbi mükemmel bir yer...

Çifteler Sakarbaşı Mevkii ; Sakarya Nehrinin doğduğu yer. Eskiden çok güzel bir yerdi. Şu anda son durumunu bilmiyorum. Kuraklık orayı da etkilemiş olabilir. Ama havalar uygun olursa orada kamp bile kurabiliriz...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
al bak benim gibi biri daha :p

haksızmıyım akın şike yokmu bu fotolarda :queen:

neyse halis abinin yurt dışından dönmesini beklicez :p :queen:

ne makaslamışı ya adamcağız 100tane foto yüklemiş nerdeyse ben sadece ölesine yazdım :mrgreen::mrgreen:

görkem
erdinç abiye allahtan kötü bişe olmadı innova birazıcık hırpalandı ama alışkındır :cherry: bu arada vespa hayranı oldum ayrıca çok güzel kullanıyordu virajlarda falan helal olsun...

oflualper İstediğin zaman arayabilirsin telefonum 24saat açık festival hariçlerinde çünkü 3-4gecelik süreye şarjı dayanmıyor buna bir çözüm bulmam gerek...Sanırım nokia 6310'a geri dömüş yapıcam kampçı bir adama göre deil samsung...

viper Viper 1ay önce sakarbaşındaydım kuraklığın vurduğu falan yok muhteşem bir yer...İnş vurmaz yaz günlerinde düşünseydik oraya bir gezi havuzcuklar vardı çok mükemmel ve derin orada yüzmek istiyordum...Artık bir dahaki yaza kısmetse...

Eskişehir yolunda sanırım tünel çalışmaları vardı tam olarak hatırlayamıyorumda sanırım eskişehiri geçtikten sora idi kütahya arasında mı geçtikten sora mı...Yol tek gidiş tek gelişe düşüyordu..Eskişehir-Bursa arası temiz ve güze lbir yola sahip.Ayrıca mezitlerin virajları muhteşem cıbır kesmez beni o yollarda :cherry::cherry:

Ayrıca dağ yolundan aşağı inerken yağmura aldırış etmeden girdik virajlara yahu yollar hafif ıslaktı böle, az götünü atmadı cıbır :mrgreen: düşmeyi bekliyordum:cherry:

Bi de surların arasına girdiğimizde pınarbaşın'da dikkat taş parçaları düşebilir yazan yerde:mrgreen: Girerken yanladım dedim kendi kendime ulen düşerim bi de milleti de düşürürüm arkamdan geliyor 15motor :mrgreen::mrgreen: tam düzeltim motorun arkasını sağımda erdinç abi tek teker gitmeye başlamış:queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Bu geziye Kütahya dan katılmayı çok istedim ama şartlarım gerçekten çok zordu offf yaa oofff
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kafaya takmamak lazım uygun bi vakitte yaz bitmeden birdağa düzenleyelim böyle bişi... ben istanbuldan gaza geldim 3-5 kişi toplanıp cuma akşamından yola çıkıp il il mt üyelerini dolaşalım derim... :( yav gaza geldim ama böle bişi olsa bile ben deniz artçı ama hiç belli olmaz
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
buralarda izmir-manisa izman-MT olduk, geçenlerde antep-adana kaynaşmış, bu haftasonuda 3 ilin biraraya gelmesi çok güzel aktiviteler, ütopya gibi bi düşünce ama walla bi gün türkiye mt buluşması yapılmasın ?
ben arada havamızı atayım izmir-manisa mt hürriyet egeye çıkmıştık, şu ütopik fikrim gerçekleşse times mı dersiniz, la gazaetta de la sport mu dersiniz oralara çıkmamız an meselesi :)

imrenilecek ve keyifle okunacak bi gezi , motorlarınıza , bileklerinize sağlık, dengeniz daim olsun. :rendeer:

oturup resimlerde motorları veya kaskları saymanın hiç alemi yok çok güzel katılım olmuş :wiinkk:
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
97
metalgod cuğum, bu resimleri iskenderi yedikten sonramı çektirdin yoksa öncemi?
biraz toparlamış gördüm seni?? :wiinkk:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
buralarda izmir-manisa izman-MT olduk, geçenlerde antep-adana kaynaşmış, bu haftasonuda 3 ilin biraraya gelmesi çok güzel aktiviteler, ütopya gibi bi düşünce ama walla bi gün türkiye mt buluşması yapılmasın ?
ben arada havamızı atayım izmir-manisa mt hürriyet egeye çıkmıştık, şu ütopik fikrim gerçekleşse times mı dersiniz, la gazaetta de la sport mu dersiniz oralara çıkmamız an meselesi :)

imrenilecek ve keyifle okunacak bi gezi , motorlarınıza , bileklerinize sağlık, dengeniz daim olsun. :rendeer:

oturup resimlerde motorları veya kaskları saymanın hiç alemi yok çok güzel katılım olmuş :wiinkk:

Biz de Bursa gezetelerine çıkacağız zaten kaçar mı...İki ayrı çekimde yer aldık:cat: Kullandılar reklamlarını yapmak için bizi:p İlkinde video kaydı vardı.Ayrıca fotoğraf çekimi de vardı.İkincisi İskender'de basın danışmanı ile görkem'in ve Erhan abinin ropörtaj'ı :mrgreen: ayrıca bir çok foto çekimi vardı :mrgreen::mrgreen:

MT ne kadar da haber yapılası bir grupmuş meğer:bounce:

Ayrıca İskender'den çıkarken trafik polislerinin tavrını gördünüz mü :cherry: Bizler için yolu kestiler ben demiştim nazımız diğerlerine göre daha fazla geçecektir KÖY Restaurant Tesislerinde:wiinkk: Aniden gittiğimiz için telefon etmeyi de unuttum iskonto'yu %15'te bıraktık:mrgreen:

Çok güzel bir buluşmaydı doğrusu ben çok keyif aldım.Kısa sürdü maalesef daha çok oturup muhabbet etme taraftarıydım ben ama yağmur engeline takılınca uludağda gerçekleştiremedik bunu tophanede de kısacık oturabildik.Artık bir cuma akşamı buluşmanıza gelmek istiyorum ileriki haftalarda Bursa'lı arkadaslar olarak hep birlikte geliriz umarım...Çok teşekkür ediyorum sizlere:rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Özgür Almanyadan dönsün , benim de gitme hazırlıklarım başlasın , Özgüre hoşgeldin Görkem'e elveda buluşması yaparız :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst