[İstanbul/Yalova/Eskişehir] MT 2 Eylül 2007 Bursa Gezisi

Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Arkadaşlar güzel bir gezi oldu... Katılan herkese çok teşekkür ediyorum..

Yolumuzu yaptık iskenderimizi yedik...

Olcan geçmiş olsun sanada kaçırdın iskenderi :p

Fotolar ilerleyen saatlerde burada olacak...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
malesef cihan yağmur nedeni ile yarı yoldan geri döndük bu arada sen ve birol ile vedalaşamadık

bu arada katılımlarından dolayı herkese teşekkürler yine bekleriz

evet ahmet biraz aceleye geldi,biz orhangaziyi geçtikten sonra hafif şekilde yagmura yakalandık ama ıslanmadık,ama aklıma geldi,şimdi eve gidince su gibi oluruz diye ama istanbulda hava süperdi,19 da evdeydik.
gelen 18 kişiye tek tek teşekkür ediyorum ve gelemeyenlere de bu güzelim fotograftaki meşhur iskenderi hediye ediyorum:p(ama onuda kaymettiniz çünkü ben yedim:p)


Ayrıca yedigimiz iskender in meşhur oldugunu biliyormuydunuz...:p
http://www.kebapciiskender.com.tr/tr/?PID=12
 
Son düzenleme:

rup

Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
82
Gerçekten güzel bi geziydi özellikle virajlı dağ yolu çok zevkliydi katılan herkese teşekkürler:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Iskender beni kesmedi şimdi Marmaris Büfe'ye gidiyorum... Gelince yazıcam... yazılacak çok şey var :)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Eskişehir tayfası olarak , memlekete sağsalim döndük. Gezi ve organizasyon için herkese teşekkürler... :cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Bizler katılamadık ama kalbimiz sizlerle idi:cat: güzel bir gezi olmuş, yaz bitmeden, inkitalar oynanırken bir kaç tane daha yapmalıyız:cat:
Herkese selamlar.
 
Son düzenleme:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Çok güzel bir gezi oldu katılan herkese özellik Bursa ekibine teşekkürler.
:cat:

Fotoğrafları bu konuya ekleyelim karışıklık olmasın :wiinkk:
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
resimleri bi türlü koyamıyorum yoğunluktan olabilir denemeye devam ediyoru






 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Çok güzel bir gezi oldu katılan herkese özellik Bursa ekibine teşekkürler.
:cat:

Fotoğrafları bu konuya ekleyelim karışıklık olmasın :wiinkk:

Ben kendi adıma çok teşekkür ederim...Bir kısmınızla çok güzel organizasyonlarda bir arada bulunmuştuk.Ama ilk defa Bursa'da sizleri ağırladık..Bir hata yaptıysak affola ilk dakikalardaki kullanılmamız hariç :cherry: Tongaya geldik o sırada :cherry: Ama olsun bol bol fotoğraf çekindik bakalım nerelere çıkacağız herkesler çekti bizleri yaf...Bu arada iskenderdeki fotoğraflar için iskonto almadım bir daha fitil fitil getireceğim burunlarından:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Bizler katılamadık ama kalbimiz sizlerle idi:cat: güzel bir gezi olmuş, yaz bitmeden, inkitalar oynanırken bir kaç tane daha yapmalıyız:cat:
Herkese selamlar.


Efet sizleri de gözlerim aradı ama maalesef başka zamana...valla o birkaçtaneyi umarım cumartesi yaparsanız :cherry: Benim pazar günlerini kullanma hakkım bir süre bitti sanırım babam kovacak beni evden yakında :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Ben kendi adıma çok teşekkür ederim...Bir kısmınızla çok güzel organizasyonlarda bir arada bulunmuştuk.Ama ilk defa Bursa'da sizleri ağırladık..Bir hata yaptıysak affola ilk dakikalardaki kullanılmamız hariç :cherry: Tongaya geldik o sırada :cherry: Ama olsun bol bol fotoğraf çekindik bakalım nerelere çıkacağız herkesler çekti bizleri yaf...Bu arada iskenderdeki fotoğraflar için iskonto almadım bir daha fitil fitil getireceğim burunlarından:mrgreen::mrgreen::mrgreen:




Efet sizleri de gözlerim aradı ama maalesef başka zamana...valla o birkaçtaneyi umarım cumartesi yaparsanız :cherry: Benim pazar günlerini kullanma hakkım bir süre bitti sanırım babam kovacak beni evden yakında :mrgreen::mrgreen::mrgreen:



Babaya selamlarımı ilet, Muzaffer Abim çaarıyo de, hallolacaktır, (yengem de çaarıyor de:p):rendeer:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
çok güzel bi gezi olduğu kesin aranızda olamadık ama olmak istemezdim diyen yalan sööler:queen: Elinize emeğinize sağlık
Herkese iyi sürüşler diliyorum:wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
bendeki resimler birazdan anlatım şeklinde geliyor.
reklamlardan sonra...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Hade yahu ben fotoğraf görmek istiyorum artık...Bu kadarla kandıramazsınız bizi o anları yaşamış olmak istiyoruz fotoğraflara bakıp da :p:p:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
sabah saat 6,30 da kalktım geç kalırım diye hızlı hızlı buluşma yerine dolmabahçe sarayına geldik,saat 07,10 du ve birtek arkadaş vardı.bende zannettim millet gitmiş o da ne daha kimse gelmemiş,sonra bugrayı aradım amşam bana sende geliyormusun diye soruyordu şimdide o gelmezse dedim,cepten onu aradım telefonu açmadı ya uyuyor ddim ya da yolda dedim sonra o beni aradı,nerdesin dedim,geliyorum dedi ok.
geldi olduk 3 motor 3 kişi,bekliyoruz saat 07,30 baktık halit abiyle görkem tek motorla geldi,ettik 4 motor üç kişi baktık gelen giden yok bizde 08 harem vapuna binmek için çıktık yola.


feribota bindik ve karşımızda buğra arkadaşımız...

sonra halit abi,(diger arkadaşın adını unuttum ya)birol bugra,görkem,ve tabi ki fotograf çeken de benim.

feribottan indikten sonra içerenköyedeki cerrefour a girdik dedim heralde burda bi 15 kişi bizi bekler,dört motor otoparkın etrafını dolandık o da ne bi baktık,mehmet tek başına.
yola çıktıktan sonra bir ara yanımıza cbr 125 geldi kim dedim ki bizdenmiş meger.


halit abinin hondasındaki cihazda süper hani feribotta giderken bile gösteriyor.almak lazım cbf ye bir adet.

dört yol agzı migrosa geldik orda da kimseler yoktu, yola devam .

bu da mehmet arkadaşımız.

bu da buğra arkadaşımız,tanıyorum ama nerden ...bide nasıl poz veriyor yanyan ..

bi ara iki gruba ayrıldık sankim yüksek cc motorlar düşük cc motorlar gibi.dinlenmek için 10 dakka durduk.

500 metre ilerde halit abi,görkem ve diger arkadaşlarla buluştuk,

bursadaki arkadaşlarla buluşup bi alana gittik tek teker yapılacak felen dediler baktık gidiyoruz,nereye çay içmeye.

polis ehliyet ruhsat soruyor,kimsede yok kii polis amcaa.devam et bekleme yapma...

bunlarda biri zayıf biri şişman abisi,büyüyünce o da böyle olacak önde duracak..cbf 125 ve cbr 600...

yanaştık çay bahçesine makinaya alamadım bu kadar motoru .



çıktık yola devam...

iskenderciye geldik ama bu kadar motoru bir yere park edemedik,sonra görevli arkadaş yer gösterdi bizde boy gösterdik..


bu da menüü.

bunlarda belgeleri,bende mi böyle bir yer açsam ne

önce muhabbet



bu da büyük dedemiz onun sayesinde yedik iskenderleri...

işte bu da iskenderimiz... benim buu,

hepimize afiyet şeker olsun,


çıkışta abimiz bizi gene bırakmadı son kez poz istedi yarın bursa gazetesinde çıkıcakmışız,istanbulda da olay gazetesinde,hadi bakalım olay olduk gene.


bizden yani birol ve benden bu kadar biz burdan ayrılmak zorunda kaldık bazı nedenlerden dolayı ama gün boyunca her şey çok güzeldi,
arkadaşlardan ayrılıp teme girdikten 5 dakika sonra,sol aynaya bakarken yüksek cc li motorun geldigini gördüm tanıdık gelmişti,60 km hızla gidiyordum ki kafamı çevirip geriye dogru baktıgımda,gezginmotorcudan delimengiyi yani yusuf abimi gördüm,o da bizi tanımış ki, saga dogru çekerken bana işaret parmagıyla azarladı sank, sonra saga çektik,baktım gene uzun yoldan geliyor,
bitmez bu yollar ama bitirmeye çalışıyor yusuf abi.


sonra ayrıldık orhangaziyi geçtikten sonra havanın bozuk oldugnu görünce durup telefon ve fotograf makinalarını çantaya koyduk yola devam ettik
topçular iskelesi çok kalabalıkdı araba ile olmak istemezdim dogrusu.

ama çok ta yagmadı saat 19 da evdeydik,geziyi düzenleyen ve gelen tüm arkadaşlara tek tek teşekkür ediyorum bir dahaki buluşmada görüşmek üzere kendinize ve motorunuza iyi bakın.:cat::cat::cat:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Bu arada Cihan arkadasımızın makinasından çekindiğimiz ve sizlere mor görünen bütün renkler siyah :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Yahu ayarlarında bişe mi var makinanın güzelim fotoğraflar deişik renklerde çıkmış...Ertekinin cıbır turuncu olmuş :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst