Ark.Lar burda gok gurluyor ve gece yagmur yagacak gibi, azonce ark.Lardan aldigim bilgi; meteorolojiye gore pazar ve pazartesi ist. Ve guneyi yagmurlu olacakmis. Eger yagmur yagarsa ben gelmem, cok onceden de soylemistim.
Tabi ins. Yagmur Yagmazda keyifle gezeriz.
tamam arkadaşlar ben birol ile beraber saat 07 de buluşma yerindeyiz.
Bursa ya naşlayıp bizi burada bırakan arkadaşlara kazasız sürüşler dilerim efem :rendeer: iyi eğlenin uleyn :mrgreen:
resimleri buraya mı ekliyelim yoksa gezi sayfası mı açalım