İstanbul Park'ta ilk kez motosiklet yarışı

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Formula 1 Türkiye Grand Prix'inin yapıldığı İstanbul Park'ta bu yıl ilk kez motosiklet yarışması düzenlenmesi şampiyonaya katılan sporcu sayının da katlanarak artmasına neden oldu.

Daha önce sadece Formula 1 yarışmasının yapıldığı ve onun dışındaki zamanlarda motor sporlarına kapalı kalan İstanbul Park'ta geçen hafta Türkiye Pist ve Süpermoto Şampiyonası koşuları gerçekleştirildi. Motosiklet Federasyonu tarafından her yarışma için kiralama yoluna gidilen İstanbul Park'taki koşular, motor sporları tutkunlarının ilgisini artırdı.

Federasyon tarafından daha önce Yunanistan'da düzenlenen, ulaşım ve konaklama gibi bütün masrafları federasyon tarafından karşılanan pist şampiyonasına 45, süpermoto mücadelesine ise 38 olmak üzere 83 Türk motosikletçi katıldı. Bulgaristan'daki yarışmada ise 63'ü pist olmak üzere toplam 87 sporcu mücadele ederken, İstanbul Park'taki Türkiye Motosiklet Pist Şampiyonası'na 103, Süpermoto Şampiyonası'na da 37 olmak üzere 140 sporcu katıldı.

Motosiklet Federasyonu Başkanı Bekir Yunus Uçar, AA muhabirine yaptığı açıklamada, İstanbul Park'taki yarışmaların sporculardaki yarışma tutkusunu yüzde 100 oranında artırdığını söyledi.

İşletim durumuyla ilgili henüz kalıcı programlar yapılamamasına rağmen İstanbul Park'ın bütün motosikletçilerin yarışmak istediği güzel bir pist olduğunu dile getiren Uçar, şöyle konuştu:

''Tanıtım ve herhangi bir çalışma yapmadığımız halde 140 sporcu İstanbul Park'ta yarışmaya katıldı. İstanbul Park, Türk sporcusuna tamamen açılırsa motosiklete ilgi kat kat artacaktır. İnsanlar orasını emniyetli, sosyal alanlarıyla daha eğlenceli ve ilgi çekici buluyor. Çünkü yarışma imkanları çok daha keyifli oluyor. Tesis olmadan spora ilgiyi artırmak çok zor. Motosiklet yarışmaları için İstanbul Park en uygun tesis. Amacımız bu tesislerden sürekli yararlanabilmek.'

Kaynak: Star Gazetesi
 

Ekli dosyalar

  • istanbulparkmotorsiklet.jpg
    istanbulparkmotorsiklet.jpg
    30 KB · Görüntüleme: 14,550
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
daha iyi organizasyon ve istanbul park içerisinde yarış öncesi ve sonrası etkinlik ve sosyal aktiviteler çoğalırsa seyirci katılımı direkt olarak artacaktır tabi bide tribünleri açmaları gerek
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İlk mi?:silent:

Haydi onu geçtim, orada yarışan adamlar, hayatlarını hiçe sayıp ölme ihtimallerinin 50% olduğu Körfez ve Pınarbaşı'na da aynı sayılarda gidiyorlar zaten...

Neyse, "Ben yaptım oldu" övünmeleriyle de ilerlese, işin bu noktalara kadar gelebilmesi yine de hoş... Devamı da gelir umarım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst