- Katılım
- 18 Eyl 2003
- Mesajlar
- 3,013
- Konu Yazar
- #1
Bugün İstanbul Park'ta Formula G yarışı (güneş enerjisi ile çalışan elektrik arabaları yarışı) vardı. Arabaların hepsi üniversite öğrencileri tarafından tasarlanmış. Her zaman olduğu gibi bol bol fotoğraf ve video çektim, bazılarını sizlerle paylaşayım dedim. Adım forumun fotoğrafçısına çıkacak zaten yakında :mrgreen:
İlk dört poz benden :cherry: Paddock alanının duvarına çıkıp, tek kolumla tellere tutunup pistin üzerine sarkarak çektim fotoğrafları ve videoları. İyi seyirler...
Kardeşim Johny ve ben
Dayım, kerdeşim ve ben


















İlk dört poz benden :cherry: Paddock alanının duvarına çıkıp, tek kolumla tellere tutunup pistin üzerine sarkarak çektim fotoğrafları ve videoları. İyi seyirler...
Kardeşim Johny ve ben
Dayım, kerdeşim ve ben



















