- Katılım
- 24 Şub 2016
- Mesajlar
- 133
- Konu Yazar
- #1
Bugün öğlen saatlerinde bir motosiklet kazası gerçekleşti. Olayı görmedim ben vardığımda ambulans gelmişti ve motosiklet sürücüsünü sedyeye almışlardı. Kaza kavşakta gerçekleşmiş. Arabanın sol ön tamponuna çarpıp ordan camına doğru fırlamış arkadaş. Üzerinde hiç ekipman yoktu. Yerlerde kan izi görmedim. İç kanama ve kırık olabilir dediler. Araç sürücüsü kızmızıda geçmiş görgü tanıklarına göre. Arkadaşa geçmiş olsun.