İstanbul Park 7/24 Hizmet Verecek

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bekir Yunus Uçar, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Formula 1 takviminden İstanbul'un çıkarılmasının ardından herhangi bir organizasyonda kullanılmayan İstanbul Park pistiyle ilgili İstanbul Ticaret Odası'yla görüşmeleri olduğunu aktardı. İstanbul Ticaret Odası Başkanı Murat Yalçıntaş'la görüşmelerinin sürdüğünü belirten Uçar, ''Birkaç hafta içinde güzel mesajlar vereceğiz oranın kullanımıyla ilgili. Hem ulusal, hem de uluslararası çapta çalışmalarımızı deklare edeceğiz. Her zaman umut ettiğimiz gibi, o pistin 7 gün 24 saat Türk sporunun hizmetinde olması için çalışıyoruz'' diye konuştu.

BAŞKAN UÇAR’DAN KAWASAKİ CUP MÜJDESİ

Yeni sezonda Dünya Supersport Şampiyonası'nda İtalyan ekibi Lorenzini Kawasaki ile mücadele edecek olan Kenan Sofuoğlu'nun durumundan memnun olduklarını aktaran Uçar, ''Biz Kenan'ın şampiyon olacağı bir takım bulmasını istiyorduk. Kawasaki'den, teklif gelince, biz de memnun olduk. Kenan Sofuoğlu'nun bu kategoride yarışması projesini Gençlik ve Spor Bakanlığı ile Spor Genel Müdürlüğü'ne sunduk. Bu teklifimiz kabul gördü ve bulunduğumuz duruma geldik'' ifadelerini kullandı. Federasyon olarak motosiklet altyapısını geliştirme çalışmaları kapsamında 250 cc'de Kawasaki Cup organizasyonunu başlatacaklarını vurgulayan Bekir Yunus Uçar, bu çalışmada da Kenan Sofuoğlu'nun önemli katkıları olacağını dile getirirken, ''Kawasaki Cup'ı en az 30 sporcu ile başlatacağız. Kenan'ın eğitim ve yarış amaçlı kullandığı pistte gerçekleşecek. Sporcuları Kenan çalıştıracak, eğitim verecek, yarış çizgisini öğretecek. Ulusal bir tecrübeden sonra uluslararası olan Kawasaki Cup'ın bir ayağını da Türkiye'ye getirmeye çalışacağız'' şeklinde konuştu.

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • ipark2012.jpg
    ipark2012.jpg
    21.5 KB · Görüntüleme: 15,174
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Vallaha başkan gözlerinden öpüyoruz maşallah müthiş gelişmeleri sizlerle birlikte yaşıyoruz...
 
Katılım
30 Ara 2009
Mesajlar
74
Vay be zamanında, Kenan, ın 700 Avroluk lisansını ödeyemeyen yönetimden sonra şu anki yönetimin çalışmalarını görünce insan ister istemez soruyor ? Nereden nereye ???
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
yahu tam zamaninda terketmisiz memleketi simdi formula1 pisti varken burda kici kirik pistlerde ha dustum ha dusecem korkusuyla olmuyor kiskaniyorum bu alanda calisacak arkadaslari.yonetime basarilar allah yar ve yardimcilari olsun boyle yazilari okudukca icimdeki sevinc kat be kat artiyor.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Ninja 250 ci arkadaşlar sizi pistlerde görmek isteriz!

öle yollarda CBR250 tokatlamakla olmuyo:cherry:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
saçmalık bence 250 cc sınıfı açılıcaksa sadece kawa değil tüm 250 cc 25 bg gücün üstünde olan motorlar katılabilmeli... bu ne ayrımcılıktır böyle kenan kawa aldı diye hepimiz kawa kullanıcısımmı olucaz illa bizi Z moto nun düzmesimi lazım !.... açın 250 cc de görelim o 250 cc de dönebilicek olanları !
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
saçmalık bence 250 cc sınıfı açılıcaksa sadece kawa değil tüm 250 cc 25 bg gücün üstünde olan motorlar katılabilmeli... bu ne ayrımcılıktır böyle kenan kawa aldı diye hepimiz kawa kullanıcısımmı olucaz illa bizi Z moto nun düzmesimi lazım !.... açın 250 cc de görelim o 250 cc de dönebilicek olanları !

Cup anlamını bir araştırmanı tavsiye ederim arkadasım =))

Özel bir kupadır kimse kendi motoru ile girmez herkes eşit motorları kullanır vs vs vs... Biraz araştırırsan yersiz kızdığını anlarsın...
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
saçmalık bence 250 cc sınıfı açılıcaksa sadece kawa değil tüm 250 cc 25 bg gücün üstünde olan motorlar katılabilmeli... bu ne ayrımcılıktır böyle kenan kawa aldı diye hepimiz kawa kullanıcısımmı olucaz illa bizi Z moto nun düzmesimi lazım !.... açın 250 cc de görelim o 250 cc de dönebilicek olanları !

yahu haberi dikkatli okusan teklifin kawasaki'den geldiğini görebilirsin :) kawasaki 250cc cup'ta tutupta hyosung yarıştıracak halleri yok di mi :)

eskiden honda cbr125 cup vardı mesela, yada zamanında tofaş'ın düzenlediği palio cup'ı düşün. :cat:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
yahu haberi dikkatli okusan teklifin kawasaki'den geldiğini görebilirsin :) kawasaki 250cc cup'ta tutupta hyosung yarıştıracak halleri yok di mi :)

eskiden honda cbr125 cup vardı mesela, yada zamanında tofaş'ın düzenlediği palio cup'ı düşün. :cat:
Hacı Murat Cup olsa ne güzel olur bea :)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Bekir Yunus Uçar sayesinde Türkiye motosiklet yarışçıları rönesansı yaşıyor.Tebrikler! :)
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
Tüm ülkemiz için hayırlı uğurlu olsun katılacak arkadaşlarıda kutluyorum ve apaçi kardeşlerimizinde uygun prosüdürlerini tamamlayarak bu yarışlara teşvik edilmesini diliyorum. Dipnot: katılacak arkadaşların tamami ile düzgün sportmen yarışçılar olduğunu düşünüyorum ama onlardan tek ricam bu kültürü apaçi dostlarımızada yüklesinler :) (Apaçi dostlarımızın otobanda tehlikeli sürüşler yapması yerine bu pistlerde güvenli güvenli yarışmaları tüm ülkemiz için hayırlı olacağını düşünüyorum.)
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Acaba bu 30 sporcuda hangi şartlar aranacak? şahsen ben çok isterım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst