Bak adam, bak usta, saydırma bana şimi göze çarpan tüm komik yanlarını.
Ben sana tana, şişko, tombalak, pandacık diyor muyum hiç?
Bu arada akşam mekana canlı müzik ve dans var. Ortamın derinliğini siz düşünün artık.
Hehe, bu laflardan sonra umarım katılımda patlama yaşanmaz.
