[İstanbul MT] 31 Ağustos Akşamı Maltepe Sahildeyiz

Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
bakalım miillet yazsın çoğunluğa uyucaz aslında öle masalara dağılıyoruz ozamanda herkez tanıdığı insanlar ile konusuyor kimse kimse ile tanışamıyor kaynaşamıyoruz ilk defa gelenler sıkılıyor kimseyi tanımadıkları için

Muzaffer abi attın lafı ortaya yoksun ortada söle bişeyler allahını seversende arada msn aç
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
nesi zor yaa okdr artcı olmak isteyen var onlar yolucuk karsılıgı gonullu olabilir bence:p

ist. içi buluşmalar gerçekten çok kalabalık oluyor şöle bize büyük bir mangal lazım hatta 4 tane çünkü mangalı yapan arakadaş öbür türlü mangalın başında rehin kalıyor onlarada yazık herkezin iyi vakit geçirmesi önemli
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Şimdiye kadar forumda izleyiciydim.Tanışmak 31 Ağustos'a kısmet ise oradayım da o yuvarlağın etrafına sığacakmıyız?
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
nesi zor yaa okdr artcı olmak isteyen var onlar yolucuk karsılıgı gonullu olabilir bence:p

:mrgreen:hahaha bu benim bu benim ..ç artçılığa karşı mangal yaparasam ben tutuştururum her yeri:):queen:

şimdiiii şöyle yapalım eğer ben gelebnilirsem bi kişiye bağlı siz benim ismimin yanına +1 koyun oda süpriz olsun:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
162
selamlaaarr.....ben derimki sahilde oturalım...yiyecek içecek alır sahile piizleniriz...:) iide mangal yaparım onuda söliim....ayrıca ben 31 ağustosu pazar sanıodum....:( cuma ymış...ben ümraniyede çalışıorum...bu taraftan gelen varsaaa eğer beni de alabilir mi....yoksa aranıza 1 -2 saatlik gecikmeyle katılcam....dönüşte Discordian sendeyimn di mi :)

yineee beennn.....beni MurKy eski nick ilee schism alacak ümraniyeden eve dönüşte halloldu yanee.....MurKy kardeşimide listeye yazın yanii......bekle bizi maltepe gelioruzzz....
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
119
selamlar inşallah @_CaMuR_ arkadaşımında bahsettiği gibi beraber gelicez.. 31 Ağustos'ta görüşmek dileğiyle..
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
162
tek mangal yanmıcak ki :) 4 tane falan anca yeter o kadar adama....sanada düşer gelirsen bi mangal :):):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst