Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 2,408
yok abi ne izini
yol uzun gece kamyon çok oluyo ya ondan dedim
![]()
he he bende inandım :queen:
yok abi ne izini
yol uzun gece kamyon çok oluyo ya ondan dedim
![]()
Gez bakalım hemşerim gezzzz hayat senin para sende kızlar sende ee daha ne olsun:cherry:
ben masum bir cocuğum.. param yok garip bir işciyim.. kızlar yok tipsiz ve şişkoyum.. offf offf :salut:
hehehehehe bende yedim:mrgreen:
Ah memedim ah bu hayat kuruttu beniTüm gün işyerinde çalış akşam git evde ders çalış bizim askerlik bitmez vallaha.
ale:
Bitermi hayatın kendisi askerlik![]()
ben masum bir cocuğum.. param yok garip bir işciyim.. kızlar yok tipsiz ve şişkoyum.. offf offf :salut:
lem buna kim inancak hehehehehe:queen::queen:
lem buna kim inancak hehehehehe:queen::queen:
kadir inanırale::salut::mrgreen:
okuyun işte işiniz ne alla alla![]()
herkezin sınavları var bea.. şööyle haziran ortasından sonra e5 ve otobana yakın bi yerlerde yapında bizde Gelelim Trakyadan.. Büyük şeyir buluşmalarına Nİyetimiz Var müdür :mrgreen:
benim okul biteli 1 sene oldu bea :mrgreen: sen oku :queen:
benimde biteli 7 sene olmuş:queen:
İhtiyarladın sen ihtiyarladın senin haberin yok.:cherry:
İhtiyarladın sen ihtiyarladın senin haberin yok.:cherry:
pek sanmıyorum canım:bounce:İhtiyarladın sen ihtiyarladın senin haberin yok.:cherry:
bak beni bilen biliyooo:rendeer:adam seni beni cebinden çıkarır ( dur hemen veriyim gazı)
Kadayıf oldu hala motor tepelerinde bir evleniyimde kurtuluyum su hayattan yok :queen: