İstanbul Moda'dan selamlar - ve birkaç soru :)

Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
2
Herkese selam,

28 yaşındayım, İstanbul Moda'da ikamet ediyorum. Ve çok yakında bir motor almayı düşünüyorum, tabi önce ehliyet farkını aradan çıkarmak gerek :)

2005 yılında aldığım B sınıfı ehliyetime 2015 yılı itibarı ile A2 eklemeyi düşünüyorum.

Bir çok sürücü kursu ile telefonda görüştüm, genelde aldığım fiyat 450TL kurs ücreti + devlete gidecekler ile yaklaşık 710TL fiyat aldım çoğundan.

Fakat bildiğim kadarı ile 19 Eylül en yakın direksiyon sınavı, birçoğunun kontenjanı dolmuş. Bu konuda sizlerin önerisi ya da yardımcı olabileceğiniz tanıdık sürücü kursu var mıdır?

Daha önce yazlık yerlerde scooter kullandım, kesinlikle çok deneyimli değilim, sağolsun bir arkadaşım ile hafta sonları vitesli üzerinde eğitim sürüşleri yapıyoruz trafiğe kapalı alanda.

Bu arada, ehliyeti aldıktan sonra inşallah bir Momo Design XMAAX 250 almayı düşünüyorum.

Tekrar herkese merhabalar :)
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
467
bi yolunu bulup yeni sisteme geçmeden ehliyetini almaya hak kazan derim ben
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Kadıköy gelişim sürücü kursuna sordun mu?

Kontenjan doldu ise bir şey yapamazlar ama en azından a2 konusunda bilgili kurstur.
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben çekmeköy sürücü kursuna yazıldım 300 tl 3 taksit
bir ara sor diyeceğim ama uzak kalacak sana ayrıca 2 saat de parkur eğitimi var
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Herkese selam,

28 yaşındayım, İstanbul Moda'da ikamet ediyorum. Ve çok yakında bir motor almayı düşünüyorum, tabi önce ehliyet farkını aradan çıkarmak gerek :)

2005 yılında aldığım B sınıfı ehliyetime 2015 yılı itibarı ile A2 eklemeyi düşünüyorum.

Bir çok sürücü kursu ile telefonda görüştüm, genelde aldığım fiyat 450TL kurs ücreti + devlete gidecekler ile yaklaşık 710TL fiyat aldım çoğundan.

Fakat bildiğim kadarı ile 19 Eylül en yakın direksiyon sınavı, birçoğunun kontenjanı dolmuş. Bu konuda sizlerin önerisi ya da yardımcı olabileceğiniz tanıdık sürücü kursu var mıdır?

Daha önce yazlık yerlerde scooter kullandım, kesinlikle çok deneyimli değilim, sağolsun bir arkadaşım ile hafta sonları vitesli üzerinde eğitim sürüşleri yapıyoruz trafiğe kapalı alanda.

Bu arada, ehliyeti aldıktan sonra inşallah bir Momo Design XMAAX 250 almayı düşünüyorum.

Tekrar herkese merhabalar :)

Kızıltoprak Sürücü Kursu geçen sene (Ekim 2014) 2 arkadaşım 300'er TL kurs ücreti ile ehliyetlerini aldılar. Şimdi ne kadar olmuştur bilmiyorum. Üstelik doğru dürüst sürüş eğitimi de veriyorlar. Eğitimler ve sınav genelde haftasonları Uzunçayır Salı Pazarı pazar alanında oluyor. Kask, mont, dizlik gibi koruma ekipmanları da onlardan. Tavsiye ederim, üstelik Moda'ya da çok yakın ve her şeyi SMS ile bildiriyorlar. Hiçbir şeyin peşinde koşmanıza gerek kalmıyor. Ben B'yi de A2'yi de buradan almıştım. Motosikletleri de geçen sene sıfır almışlardı Honda CB125 ACE.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
2
Herkese selam tekrar :)

Gelişim'e ön kayıt yaptırdım ben de. (Çok yakın olması ve gelen öneriler doğrultusunda)

Gelecekte aynı soruyu sorabilecek arkadaşlar için yazmış olayım:

- 3 hafta sonu toplan 5 ders sürüş eğitimi
- Eğitim simülatörü ile başlangıç ve viraj eğitimi
- 4 saatlik güvenli sürüş semineri

400 TL Kurs Ücreti + 70 TL Direksiyon Sınav Ücreti + 240 TL Trafik Şubesine ödenecek masraflar toplamı ile 710 TL'lik bir giderim olacak.

Bunun yanında fotoğraf ve sağlık raporu gibi detaylar da çıkacak tabii.

31 Ekim'de direksiyon sınavına girmek üzere ön kaydımı yaptırmış bulunmaktayım :)

Herkese çok teşekkürler!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst