- Katılım
- 27 May 2015
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba. Adım Kaan, İstanbul Maltepe'de yaşıyorum. 90 doğumlu, 1 haftalık motosiklet kullanıcısı adayıyım
Tecrübelerinizden faydalanmaya geldim.
Herkese güvenli ve keyifli sürüşler.
Herkese güvenli ve keyifli sürüşler.