İstanbul Maltepe'den selamlar

Katılım
27 May 2015
Mesajlar
0
Herkese merhaba. Adım Kaan, İstanbul Maltepe'de yaşıyorum. 90 doğumlu, 1 haftalık motosiklet kullanıcısı adayıyım :) Tecrübelerinizden faydalanmaya geldim.

Herkese güvenli ve keyifli sürüşler.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Hoşgeldin genç adam. Madem yenisin,

Başından kaskın, elinden eldivenin,sırtından montun yoldan gözün eksik olmasın dikkat.
 
Katılım
27 May 2015
Mesajlar
0
Dün polis çevirdi. Ehliyetsiz araç kullanmaktan 1.700 liraya yakın bi ceza kesti :(

Ehliyete yazılmıştım 28 haziran'da sınava gireceğim. Sürmeden nasıl pratik kazanacaz arkadaş? İnanılmaz koydu 1.700 tl :((
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Gecmiş olsun kardeş, pendik sahil tarafinda kapalı bi alan var, orayi tavsiye ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst