[İstanbul M.T.] Avcılar Mangal Organizasyonu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
o güzergahta (avcılar-deniz köşkler) bir akrabam oturduğu için otomobille ve motosikletle çok gittim edirne yönüne doğru giderken gölün ve denizin ortasındaki yolda (e-5) iki yan yol vardır sağdaki tek yön doğru istikamet solunuzdaki yan yol (bizim önceden gireceğimiz) çift yönlü gidiş ve geliştir avcılar denizköşkler mahallesine gidenler bu yolu iyi bilir

cennet mahallesinden rampa aşşağı inerken (sağ şeritten yavaşça) sağa bi sapa vardır yan yola girer! yan yola girer girmez 50m sonra benzinliğin önünden yine sağa bir yol girer işte bu yol e-5 in altındaki köprüden kıvrılarak sizi o bahsettiğim gidiş gelişli mangalın yapılacağı yan yola sahil yoluna getirir
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
caner arkadaşımız ikinizede yardımcı olur ...görkem ve caner ...,

AVCILAR girişinde E-5 E NAZIR BİR CAMİİ VAR o caminin orada bana ulaşın yardımcı olurum :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:07 ----------

KATILIM LİSTESİ

1- CaneRR (canercamalan)+5
2- Eren54
3- Görkem (bygrm)
4- Akileos
5- Arwen
6- Buğra Polat
7- Szman! (Serhat Çelen)
8- Karasahin (Şahin Kara )
9- Ozan150zc (Ozan )
10- Funny SALİH
11- Kerem abi ;)
12- Hasanpınar
13- TOEX
14- Genç kaptan (eray )
15- .Mhmt.
16- Barisayd
17- Kuyucadısı
18- KyCd
19- Kelon(yasar)
20- Korkut 250
21- Hlmyk85
22- OGLUMVE BEN
23- Apaçi kadir
24- Peoples
25- Taytıs
26- STeReO
27- Askon
28- Avkan
29- Ünaltürkyazıcı
30- Trhakan + serpil
31- Aparat
32- Mutto +1
33- Energy+1
34- The Gent
35- Hanedan
36- BiLaL_22
37- E-M-R-E
38- B-A-N-U
39- GKN
40- gkhnkzy
41- elronds+1
42- tozlukcu (gökhan)
43-serserii
44-RoMeO
45-caglar_hj
46-cihantemelli +1
47-BY_STAR (özer)
48-
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkiler sınavım 16:00 da bitiyo belki bende yetişirim
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
KATILIM LİSTESİ

1- CaneRR (canercamalan)+5
2- Eren54
3- Görkem (bygrm)
4- Akileos
5- Arwen
6- Buğra Polat
7- Szman! (Serhat Çelen)
8- Karasahin (Şahin Kara )
9- Ozan150zc (Ozan )
10- Funny SALİH
11- Kerem abi ;)
12- Hasanpınar
13- TOEX
14- Genç kaptan (eray )
15- .Mhmt.
16- Barisayd
17- Kuyucadısı
18- KyCd
19- Kelon(yasar)
20- Korkut 250
21- Hlmyk85
22- OGLUMVE BEN
23- Apaçi kadir
24- Peoples
25- Taytıs
26- STeReO
27- Askon
28- Avkan
29- Ünaltürkyazıcı
30- Trhakan + serpil
31- Aparat
32- Mutto +1
33- Energy+1
34- The Gent
35- Hanedan
36- BiLaL_22
37- E-M-R-E
38- B-A-N-U
39- GKN
40- gkhnkzy
41- elronds+1
42- tozlukcu (gökhan)
43-serserii
44-RoMeO
45-caglar_hj
46-cihantemelli +1
47-BY_STAR (özer)
48-aargh [Tamer]

Sonlara doğru orada olurum. :cat:
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
96
KATILIM LİSTESİ

1- CaneRR (canercamalan)+5
2- Eren54
3- Görkem (bygrm)
4- Akileos
5- Arwen
6- Buğra Polat
7- Szman! (Serhat Çelen)
8- Karasahin (Şahin Kara )
9- Ozan150zc (Ozan )
10- Funny SALİH
11- Kerem abi ;)
12- Hasanpınar
13- TOEX
14- Genç kaptan (eray )
15- .Mhmt.
16- Barisayd
17- Kuyucadısı
18- KyCd
19- Kelon(yasar)
20- Korkut 250
21- Hlmyk85
22- OGLUMVE BEN
23- Apaçi kadir
24- Peoples
25- Taytıs
26- STeReO
27- Askon
28- Avkan
29- Ünaltürkyazıcı
30- Trhakan + serpil
31- Aparat
32- Mutto +1
33- Energy+1
34- The Gent
35- Hanedan
36- BiLaL_22
37- E-M-R-E
38- B-A-N-U
39- GKN
40- gkhnkzy
41- elronds+1
42- tozlukcu (gökhan)
43-serserii
44-RoMeO
45-caglar_hj
46-cihantemelli +1
47-BY_STAR (özer)
48-aargh [Tamer]
49-vecihihürkuş+3
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
saat 15:00 gibi geçtim e-5 fena trafik vardı kuzen misafir geldi ankaradan silivriye köfte yemeye götürdüm kalabalıkdı epey yoldan gördüğüm kadarıyla başka bir buluşmaya gelmek dileğiyle süper bir hava vardı bugün şansa dönerken temden döndüm epey motorcu vardı yollarda
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
yok ben dedim sucukdan zehirlendi bunlar resim falan atarlardı değilse :p
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biraz karışık ve karmaşıktı... yeri zor buldum. ordanda başka bi yer filan... ::156:: kusura bakmayın birazda erken ayrılmak zorunda kaldım, cafe olayına kalamadım. ama yinede güzeldi...

emeği geçen herkese teşekkürler. Avcılar MT ekibine böyle bi organizasyonu düzenledikleri için ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum...

bir dahaki sefere birkaç mangalla gidelim. iştahım yoktu, kokuyu alınca sıra gelmedi bi türlü :queen:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler Türkiye
 
Katılım
20 Tem 2009
Mesajlar
284
grub kafede keyif yapıyolardı gelmedilermi hala:)
güzel bi gündü.daha güzel organizasyonlarda buluşmak dileğiyle
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
fotoları atında bakalım arkadaşlar ta tekidağdan boşunamı geldik her tarafım tutulmuş zaten rr da :p
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
grub kafede keyif yapıyolardı gelmedilermi hala:)
güzel bi gündü.daha güzel organizasyonlarda buluşmak dileğiyle

güzel organizasyonlarmı???? :)
len şu ehliyeti bi alimmm... gölcüğe çay içmeye götürecem seni gece 2:30'da :queen::queen::queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst