- Katılım
- 14 Ağu 2009
- Mesajlar
- 768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen::queen::queen::queen:
illa sınav sonuç kağıdına 666(sınava girmedi)yazdıracak:cherry: :cherry:
:queen::queen::queen::queen:
illa sınav sonuç kağıdına 666(sınava girmedi)yazdıracak:cherry: :cherry:
motosiklete yeni başladım tam dibimde organizasyon varama kimseyi tanımıyorum gelsek mi acaba sevgilimle bilmem ki nasıl olur
![]()
KATILIM LİSTESİ
1- CaneRR (canercamalan)+5
2- Eren54
3- Görkem (bygrm)
4- Akileos
5- Arwen
6- Buğra Polat
7- Szman! (Serhat Çelen)
8- Karasahin (Şahin Kara )
9- Ozan150zc (Ozan )
10- Funny SALİH
11- Kerem abi
12- Hasanpınar
13- TOEX
14- Genç kaptan (eray )
15- .Mhmt.
16- Barisayd
17- Kuyucadısı
18- KyCd
19- Kelon(yasar)
20- Korkut 250
21- Hlmyk85
22- OGLUMVE BEN
23- Apaçi kadir
24- Peoples
25- Taytıs
26- STeReO
27- Askon
28- Avkan
29- Ünaltürkyazıcı
30- Trhakan + serpil
31- Aparat
32- Mutto (yanlış yazdıysam düzeltin)+1
33- Energy+1
34- The Gent
35- Hanedan
36- BiLaL_22
37- E-M-R-E
38- B-A-N-U
39- ????
46- RoMeO (Kuzenim)
KATILIM LİSTESİ
1- CaneRR (canercamalan)+5
2- Eren54
3- Görkem (bygrm)
4- Akileos
5- Arwen
6- Buğra Polat
7- Szman! (Serhat Çelen)
8- Karasahin (Şahin Kara )
9- Ozan150zc (Ozan )
10- Funny SALİH
11- Kerem abi
12- Hasanpınar
13- TOEX
14- Genç kaptan (eray )
15- .Mhmt.
16- Barisayd
17- Kuyucadısı
18- KyCd
19- Kelon(yasar)
20- Korkut 250 ( Belki )
21- Hlmyk85
22- OGLUMVE BEN23-
25- Taytıs
26- STeReO
27- Askon
28- Avkan
29- Ünaltürkyazıcı
30- Trhakan + serpil
31- Aparat
32- Mutto (yanlış yazdıysam düzeltin)+1
33- Energy+1
34- Romeo
35- Hanedan
36- BiLaL_22
37- E-M-R-E ( Belki )
38- B-A-N-U ( Belki )
39- ???
ben ne zaman yazdım gelicem diye:bounce:
motosiklete yeni başladım tam dibimde organizasyon varama kimseyi tanımıyorum gelsek mi acaba sevgilimle bilmem ki nasıl olur
![]()
abisi senin nik sakat duruyor:mrgreen:
seni eksik yazmışlar.. +1'in nerde yafrum..
:queen::queen::queen: haklısın abi
abisi senin nik sakat duruyor:mrgreen:
ben gelicem diye yazmadımki oda gelsin yavrimmm:mrgreen:
bak benim nick sakat değil ama.. senin için çok sakat olacak.. (bakınız => Şile)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:14 ----------
ben bi telefon jokerimi kullanıyım bakalım görücez geliyomusun gelmiyomusun ben bi seyircilere sorayım en iyisi.. ::139::
:queen::queen:
oda beyim bilir ben bilmem dicek:queen:
her şeyden o kadar emin olma derim..
bişe biliyoruz da diyoruz dimi:mrgreen:
sen yeşile dayanamassın :queen: