"...istanbul istanbulum..."

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Aslında son resmi koyup koymamakta tereddüt etmedim deil. Çünkü geneli ilgilendirmiyordu. Fakat bir an sadece gidiş parasıyla evden çıkıp gittiğim maçlar ve maçtan sonra dört saatlik yürüyüşten sonra eve gittiğim Günler geldi aklıma. Oysa bu gece pervasız bir halimde gezdiğim istanbulda Bak artık yürüyerek dönmeyeceğim eve demek istedim sanırım. Ve unutmayalım "Şeref bey" (inönü) stadı tarihidir. İstanbulda tarihtir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst