"...istanbul istanbulum..."

Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir de orda 1907 yazsa.10 numara olurdu
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Üstadım ne bu böyle gösteriş yapar gibi :)
Masallah masallah. Allah bozmasın aracınla keyfini. Allah kaza bela vermesin insallah.
Bu arada ne zaman gidiyoruz gecen konustugumuz o mübarek yerlere ?
Biraz gonlumuzu o uhrevi mekanlarda ehil etmeye calısmaya ?
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
"istanbul hayattır" hakikaten de öyle bilmem başka diyarlarda böyle şehirler varmıdır, buram buram tarih ve kültür kokan bukadar çok pisliği ve güzelliği aynı anda içinde barındıran,

Tamer abi yüreğine sağlık
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
254
eline saglık gerçekten çok güzel.. ama tabi sonuncu foto herşeyden güzel:cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
helal sana eyuplu abım:) ıste buyukluk bu 1903 de dogdu askımız sıyahla beyaz bızım kanımız...

bu arada eyupe cok yakın bı zamanda gelıcem bı hatun varda orda:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Yaza geliyorum abi kısmetse. Birkaç gün gezeceğim.

Bir de buluşmaya pikniğe denk getirdim mi tamamdır. Yüzyüze tanışma şerefine ulaşırım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kadeşim şu mübarek günde mübarek yerleri gördük sayende çok sağol..
HELE BİDE SON FOTO BENİ BİTİRDİ..eline ,yüreğine sağlık..Bu vesile ile bu topiği okuyanların ve tüm insanlığın Berat Kandili Mübarek olsun...:rendeer:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şampiyon fener :)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
İstanbul'u sevmek , İstanbul'u yaşamak ve İstanbul'u özlemek...

Nasıl da gözden kaçırıyoruz bu güzellikleri...

İstanbul'da yaşayana İstanbul'u hatırlattığın için teşekkürler...


Not: Şükrü Saraçoğlu'nu atlamışsın :p İstanbul sanki eksik kalmış :queen: :queen:
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
60
usta baya ii sen hakkten zevk almıssın ama ben biraz eksik kaldım gel sen en son resmini bana yolla ben oraya böle G.S. 1905 yazam... saka saka gerçekten güzel resimler gece olarak bayada ii olmus....
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ABİ nice destanların yazıldığı,milanların,real madridlerin,ve adını ssayamadığım bilimum ecnebi takımının yerle bir edildiği ALİ SAMİ YEN stadı yok biraz eksik gibi geldi bana.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
güya bende İstanbul'da yaşıyorum. yapamadık senin yaptığını.:pr:
paylaşım için saol:rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
aynı saatlerde bende habrsizce aynı yerlerde eşimle dolaşmışım bu kadar olar yane..
resimlerin benzerlerinin aynısı b endede var..
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
güzel 'di be valla kiprik göze en yakın olanmış ama göz onu görmezmiş bizde o misal kargaşadan istanbulu yaşayamıyormuyuz acaba resimlere bakınca vay be diyoruz ama sevdiklerimizle gidip zaman zaman o zevki yaşamıyoruz yazık bize (kendi adıma)hayırlı kandiller olsun rabbim devletimizi milletimizi kötülüklerden korusun rüzgarınız bol yolunuz açık olsun:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst