İstanbul gişelerde radar varmı ?

Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Doğum gibi bir mucizeden daha doğal olsa da ölüm, alışamıyor insanoğlu nedense bir türlü..

Bazen insan diyorki 'keşke böyle olmasaydı' ama ölüme de sebep gerek..

En azından en çok sevdiği şeylerden birini yapıyordu..

Selametle kardeş, uğurlar ola..
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Forumda soru sora sora gidişini hazırlamış arkadaş. Keşke 600RR kullanmamasını söyleyenleri kaale alsaydı, keşke biraz daha sert konuşsaydık da aklı başına gelirdi belki.
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
881
Konularını okuduğumuz cevap yazdığımız birinin çok gecmeden ölmesi çok garip insan bir tuhaf oluyor.

Allah rahmet eylesin.
 
Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
28
ALLAH rahmet eylesin.Resmen kanım dondu.Çok üzücü. Ailesine ALLAH sabır versin. Şaka gibi insana yalan gibi geliyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst