- Katılım
- 16 Ara 2016
- Mesajlar
- 382
Yok aslında hiç aklıma gelmemiştiŞuan garajda hocam :queen:
Yok yanlış anlamışsınız
Daha doğrusu espriyi anlatamamışım, Kırşehir güvenli şehir ya, biz de İstanbulu terkedip Kırşehire gelelim manasında espri şeyetmiştim.
"Özellikle mi yazmadınız" sözümle kastettiğim şey de şuydu:
"Yaşadığınız şehri belirtmiyorsunuz ki, bizler keşfetmeyelim, gelip orayı kalabalıklaştırmayalım falan fişman
İşte olay yüzyüze sohbet olmayıp, yazışmadan ibaret olunca, bazı şeyler ifade edilemeyebiliyor. Yoktu ki bizim çocukluğumuzda mesaj fesaj. Mektup vardı, telgraf vardı