- Katılım
- 26 Kas 2017
- Mesajlar
- 7,547
- Konu Yazar
- #1
Bu sabah E5ten Cevizlibağ-Haliç istikametine giderken. Aksaray'a gider gibi yan yola sapıp, her zamanki gibi beton bariyerlerin yanından Haliç'e girmek için hamle mi yaptım. Bir de baktımki o da ne? :jocolor: Metal bariyer çekip İBB komple kapatmış bizim kaçak geçtiğimiz yeri :queen: Motorize Polisler bile o yolu kullanıyordu.
ale:
Ben düştüm o yanlışa, siz düşmeyin. İyi seyirler dilerim :bestmt:
Ben düştüm o yanlışa, siz düşmeyin. İyi seyirler dilerim :bestmt: