İstanbul Avcılar'dan Selamlar - Gezecek arkadaş yok mu?

Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
8
Motosikleti
SUZUKI DL 650 V-STROM
Merhaba arkadaşlar,

Ben serhat 26 yaşındayım istanbul avcılarda yaşıyorum. Grafik tasarımcıyım işyerim beylikdüzünde. Motosikletimle gidip geliyorum.
B-A2 ehliyetim var. Avcılar yada civarı semtlerde takılacak gezecek muhabbet sohbet edecek arkadaşlar varsa tanışmak isterim :)
Çevremde pek motosikletle ilgilenen eş dost yok yalnız kaldım :D

Moto vlog tutuyorum, youtube kanalım youtube.com/kasklarafisildayanadam henüz abone vs olmadığı için kanalın urlsini alamadım.
Youtube linki şu şekildedir; https://www.youtube.com/channel/UC2Tc7rWj5hcaaj6ieqHIr3Q

Henüz yeni başladım yükleme ve kayıtlarda takip eder desteklerseniz mutlu olurum :)
Instagram ve facebook hesaplarımıda kanalımda bulabilirsiniz.

Bunları reklam amaçlı yazmıyorum sadece kendimi tanıtmak istedim sizlere :)

Umarım güzel muhabbetler ve eğlenceli arkadaşlıklar kurabiliriz, teşekkürler görüşmek üzere :)
Daha Acemiyim umarım sizler sayesinde pek çok şey öğrenebileceğim.

Ekipmanlarım:
Venom Mevsimlik Deri Mont
Venom Dizlik
Five Deri ve kevlar kaplı korumalı deri eldiven
Nolan N-86 Kask
Gopro Hero 3+ Silver Kamera ve Donanımları
Motor : Başlangıç motorum Mondial 150 Z-one (Kısmetse YZF R6 Alacağım)
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Merhabalar bende sık sık avcılar Gümüşpalaya geliyorum kız arkadaşım için. Çevreyi biliyosundur diye sorayım motoru bırakabileceğim açık veya kapalı otopark var mı buralarda?
 
Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
8
Motosikleti
SUZUKI DL 650 V-STROM
Çok fazla otopark var avcılarda. Devlet hastahanesi ( Murat KÖLÜK ) yakınsa bahçesine bırakabilirsin :) Migros var onun bahçesini kullanabilirsin. Ücretli otoparklarda var tabi sana yakın olan yerlere bakmak lazım.
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
507
Bende arkadasim icin gumuspalaya 2 gunde bir gelirim...guzel yerler :)
 
Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
8
Motosikleti
SUZUKI DL 650 V-STROM
25 senedir gördüğüm için güzel gelmiyor artık :)
 
Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
8
Motosikleti
SUZUKI DL 650 V-STROM
Ayarlamak 2 yılımı aldı :D ama sonuç şahane özellikle avcılardan-cevizlibağa uzun süre gittikten sonra...
 
Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
8
Motosikleti
SUZUKI DL 650 V-STROM
Motoru şöyle özetleyebilirim;

Yakıt gayet uygun.
Kullanım rahatlığı gayet iyi.
Sele rahat gidon mesafesi oturmu şekli bence gayet iyi.
Frenler sıkıntılı iyi yada vasat denebilir. Lastikleri değiştirip rahatladım.
Aydınlatma idare eder, İngiltereden Osram Nightracer 110 aldım hafta sonu takıp aydınlatmayı %110 arttırmış olucam :)
Sesi güzel yüksek devirlerde gayet iyi.
Yol tutuşu lastikleri değiştiğim için gayet güzel. Orjinal lastiklerini konuşmaya gerek yok.
130 km maximum hızı var.

Aklıma gelenler bunlar umarım yardımcı olur.
Sağından solundan saçma sapan arıza vermiyor. Gayet cebe dost bir başlangıç motoru :)
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Çok fazla otopark var avcılarda. Devlet hastahanesi ( Murat KÖLÜK ) yakınsa bahçesine bırakabilirsin :) Migros var onun bahçesini kullanabilirsin. Ücretli otoparklarda var tabi sana yakın olan yerlere bakmak lazım.

hocam ücretli olsa daha iyi olur sürekli çalınacak diye korkan insanım. şükrübey metrobüs durağına en yakın nereyi tavsiye edersin?
 
Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
8
Motosikleti
SUZUKI DL 650 V-STROM
hacı kamera çok iyimiş. görüntü kalitesi falan.

aboneyim

Teşkkürler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:55 ----------

Şükrübey geçidinden reşitpaşa caddesine giden yola gir alt geçide gider gibi. Ama geçide girme avcıların içine doğru devam et 50 - 75 metre sonra sağda otoparkvar ücretli :)
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Teşkkürler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:55 ----------

Şükrübey geçidinden reşitpaşa caddesine giden yola gir alt geçide gider gibi. Ama geçide girme avcıların içine doğru devam et 50 - 75 metre sonra sağda otoparkvar ücretli :)
Teşekkürler :)
 
Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
8
Motosikleti
SUZUKI DL 650 V-STROM

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst