bunlarda bendeki resimler arkadaşlar....
gece akalteke dostumun mangal ziyafeti ve eşsiz muhabetlerden sonra sabahın ilk ışıklarıyla istanbul'un yanı başında herşeyden uzak bu doğa parçası ve kamp yerimiz
koğuş kalk yaktık ocağımızı buyrun çaya
akalteke arkadaşımızı riva gezisine doğru uğurlarken
tiger lar ve regal
dönüş hazırlıkları ve muhteşem orman yolu....
herşey gönlünüzce olsun dostlar........(not:resimlerin bazılarını boyut olarak küçültemedim sanırım özür.)