- Katılım
- 4 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,414
- Motosikleti
- BWS 100
- Konu Yazar
- #1
slm abilerim ablalarım
kanuni seyhan 150C 'm var.
dün akşam 10 kmlik bi yere gidicektim
çalıştırdım bayabi gittim denizlide askeriyol"servergazi-çamlık" orası yokuş aşağı zaten arabaların 150 yababileceği güzel bir yol
neyse ben taktım 5 e indim yoldan motor devri normalde 7 000 i geçmezdim
inerken 9 bine yaklaştırdım devri
sonra yolun sonunda ışıklara geldim durdum kalkarken gaz yemedi stop etti
çalıştırdım çalışmadı tekrar denedim çalıştı ancak gaz yemiyordu gittim gideceğim yere, ite kaka çalıştıra çalıştıra.
sonra gece 12 de indim eve gidecem çalıştırdım çalışmadı
babam yardımcı oldu vurdurdu ittik çalıştı iyi oldu gittim eve bi sorun yok.
şimdi öğlen ise çarşıdan eşya alınacaktı 45 dk de aldım geldim tam evin orada
tık yine yemedi stop etti. aynı çalışmadı yine
şöyle birşeyde var jikle yi açıyorum motor çalışıyor gazı bıraktıpım anda tak yine stop ediyor....
jiklesiz çalıştırdığımda, marş basarken hiç gaz yemiyor egsozda patlama sesi gelmiyor....
sorun nerededir abilerim
ben anlayamadım benzin kalitesinden olabilirmi bu sorun???
teşekkürler....
pazar günü bu sorun tekrarlarıdı
5km uzaktaki işyerime gideceğim giderken sorunu bildiğim için 7 000 deviri geçmedim yaklaştırmaadım bile
tam işyerine girdim gazı yemedi löp stop etti
çalışmadıda tekrar
20 dk bekledim sonra motoru yıkadım sildim güzelce tek marşta normal olarak çalıştı motor...
aklıma şöyle bir sorun geliyor motor ısınınca ne gaz yiyor nde çalışıyor
ama böyle çalışmazken jigleyi çektim motor çalışıyor gazı bıraktığım anda tekrar stop ediyor???
kanuni seyhan 150C 'm var.
dün akşam 10 kmlik bi yere gidicektim
çalıştırdım bayabi gittim denizlide askeriyol"servergazi-çamlık" orası yokuş aşağı zaten arabaların 150 yababileceği güzel bir yol
neyse ben taktım 5 e indim yoldan motor devri normalde 7 000 i geçmezdim
inerken 9 bine yaklaştırdım devri
sonra yolun sonunda ışıklara geldim durdum kalkarken gaz yemedi stop etti
çalıştırdım çalışmadı tekrar denedim çalıştı ancak gaz yemiyordu gittim gideceğim yere, ite kaka çalıştıra çalıştıra.
sonra gece 12 de indim eve gidecem çalıştırdım çalışmadı
babam yardımcı oldu vurdurdu ittik çalıştı iyi oldu gittim eve bi sorun yok.
şimdi öğlen ise çarşıdan eşya alınacaktı 45 dk de aldım geldim tam evin orada
tık yine yemedi stop etti. aynı çalışmadı yine
şöyle birşeyde var jikle yi açıyorum motor çalışıyor gazı bıraktıpım anda tak yine stop ediyor....
jiklesiz çalıştırdığımda, marş basarken hiç gaz yemiyor egsozda patlama sesi gelmiyor....
sorun nerededir abilerim
ben anlayamadım benzin kalitesinden olabilirmi bu sorun???
teşekkürler....
pazar günü bu sorun tekrarlarıdı
5km uzaktaki işyerime gideceğim giderken sorunu bildiğim için 7 000 deviri geçmedim yaklaştırmaadım bile
tam işyerine girdim gazı yemedi löp stop etti
çalışmadıda tekrar
20 dk bekledim sonra motoru yıkadım sildim güzelce tek marşta normal olarak çalıştı motor...
aklıma şöyle bir sorun geliyor motor ısınınca ne gaz yiyor nde çalışıyor
ama böyle çalışmazken jigleyi çektim motor çalışıyor gazı bıraktığım anda tekrar stop ediyor???
Son düzenleme: