Isındıktan sonra Stop etmesi....

Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
slm abilerim ablalarım

kanuni seyhan 150C 'm var.
dün akşam 10 kmlik bi yere gidicektim
çalıştırdım bayabi gittim denizlide askeriyol"servergazi-çamlık" orası yokuş aşağı zaten arabaların 150 yababileceği güzel bir yol
neyse ben taktım 5 e indim yoldan motor devri normalde 7 000 i geçmezdim
inerken 9 bine yaklaştırdım devri

sonra yolun sonunda ışıklara geldim durdum kalkarken gaz yemedi stop etti
çalıştırdım çalışmadı tekrar denedim çalıştı ancak gaz yemiyordu gittim gideceğim yere, ite kaka çalıştıra çalıştıra.

sonra gece 12 de indim eve gidecem çalıştırdım çalışmadı
babam yardımcı oldu vurdurdu ittik çalıştı iyi oldu gittim eve bi sorun yok.

şimdi öğlen ise çarşıdan eşya alınacaktı 45 dk de aldım geldim tam evin orada
tık yine yemedi stop etti. aynı çalışmadı yine


şöyle birşeyde var jikle yi açıyorum motor çalışıyor gazı bıraktıpım anda tak yine stop ediyor....
jiklesiz çalıştırdığımda, marş basarken hiç gaz yemiyor egsozda patlama sesi gelmiyor....


sorun nerededir abilerim
ben anlayamadım benzin kalitesinden olabilirmi bu sorun???

teşekkürler....


pazar günü bu sorun tekrarlarıdı
5km uzaktaki işyerime gideceğim giderken sorunu bildiğim için 7 000 deviri geçmedim yaklaştırmaadım bile
tam işyerine girdim gazı yemedi löp stop etti
çalışmadıda tekrar
20 dk bekledim sonra motoru yıkadım sildim güzelce tek marşta normal olarak çalıştı motor...
aklıma şöyle bir sorun geliyor motor ısınınca ne gaz yiyor nde çalışıyor
ama böyle çalışmazken jigleyi çektim motor çalışıyor gazı bıraktığım anda tekrar stop ediyor???
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
364
benzinde sorun olabilir veya bujide havafilitresi değildir çünkü filitre olsa jikle açıkken hiç çalışmaz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karbürotere bi baktır derim muhtemelen pis benzinden dolayı tıkanmıstır.
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Üç ihitmal var ya karbüratörünün hava ayarı bozuldu,ya bujilerin sorunlu yada benzinini değiştir.Başka bişey olamaz.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
şöyle düşünüyorumda
geçenlerde yolda kalmıştım
benzin bitmişti
dolmuş ile gittim benzinciye,
"dayı motor kaldı ecik benzin katıver dedim"
gitti aldı geldi, elinde 1lt'lik petrol ofisi araba yağ şişesi ile tabiki içi boş
onu filan doldurdu götürdüm boşalttım sonra gittim aynı benzinciye depoyada aldım baya bi benzin;
acaba bu sorun o motor yağı şişesindeki kalıntılardan olabilirmi???
 
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
123
aynı sorun benimde başıma geldi benzin almaya gitmiştim.bidonda var bunuda koyalımmı dedi koydu sonra motor paso stop etmeye başladı içinde kalan yağ filtreyi tıkamış olabilir.benzin deposunun altındaki benzin filtreni temizle ayrıca kalbüratörün en altında ince bir hortum bağlı yerin olduğu yerde küçük bir vida var onu gevşet sulu benzin varsa akacaktır.ayrıca hava filtresine ve bujinede bak.sorun varsa temizle veya değiştir.kolay gelsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst