Işık ihlali yapan araç motosiklete çarptı.

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Ben bu memlektin haline çok üzülüyorum:salut:

Maalesef bu gibi durumlar ülkemizde ve az gelişmiş ülkelerde , sanki günlük yaşantının bir parçasıymış gibi çok sık karşımıza çıkıyor. Ülkemizin doğusunda neyse batısında da aynı mantelite.Aracınız küçükse büyük olana dikkat edeceksiniz.Hele motosıkletliyseniz hayatta kalabilmek için katmerli dikkat edeceksiniz.Efendim yol benimdi ,o araç tali yoldaydı ,bana yeşil yanmıştı,ben sağındaydım o sinyal vermeden sağa dönüş yaptı vs. vs. vs... Bunların hepsi bizim gibi ülkelerde pek geçer akçe değil arkadaşlar.Yaşamak istiyorsak ve de motosıklet kullanıyorsak (elbette kurallara riayet edeceğiz)yollarda hep savunma halinde olup lehimize olan kurallara pek güvenmemeliyiz.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
bencede ehliyetine el konulmalı uzun bir süre, kazazede davacı olup bunu en az bir sene içeri attırmalı ve + tazminat almalı
 
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
260
Şimdi bu vaşak hayvanı için düşündüklerimi ve yazarken ağzımdan çıkan çıkmayanı buraya yazsaydım mesajım sizler tarafından okunmadan forumdan uzaklaştırılmış olurdum.
Ne dense az bunun gibiler için.
 
Katılım
10 Şub 2009
Mesajlar
88
normalde trafik yönüne göre araçlardan siper alarak ışıkları kullanıyorum. onlar hareket etmeden hareket etmiyorum...bırakın arkadan korna bassınlar. keske acele etmeseymiş o kadar.. ama araç şöförü için o hızla gelinir mi adi, şerefsiz diyecegim. yazık ya. çok kötü...
işte bu kurallara uymayan adi herifler yüzünden 2-3 kat daha fazla düşünmek, hareket etmek zorunda kalıyoruz.
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
ben bana yanan yeşil ışıkta bile böyle öküzlerin olabileceği ihtimalini düşünerekten ışığa yaklaşırken yavaşlar ve temkinli geçerim. ışık bize geçiş hakkı verse bile biraz yavaşlayıp sağı solu kolaçan etmekte fayda var.
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
o kavşağı çok iyi biliyorum geçen senelerde her gün alanya antalya arası transfer yapardık sürücüler genelde yayalara kırmızı yanınca araçlara yeşil yanacağını bilir gözleri kendi trafik lambalarında değil yayaların lambalarında olur yayalara kırmızı yanınca harekete geçerler büyük ihtimalle burdada öyle bişey oldu otomobil sahibide 5 sn boyunca yanıp sönen yeşil ışığı yakalamak için hızlandı insanlar 3 dk ışıkda beklemeye zorlanıp başkalarının hayatlarını tehlikeye atıyorlar yazık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst