normalde trafik yönüne göre araçlardan siper alarak ışıkları kullanıyorum. onlar hareket etmeden hareket etmiyorum...bırakın arkadan korna bassınlar. keske acele etmeseymiş o kadar.. ama araç şöförü için o hızla gelinir mi adi, şerefsiz diyecegim. yazık ya. çok kötü...
işte bu kurallara uymayan adi herifler yüzünden 2-3 kat daha fazla düşünmek, hareket etmek zorunda kalıyoruz.