İş Buldum

Katılım
26 Ağu 2004
Mesajlar
53
Arkadaşlar öncelikle kendimi tanıtayım;
Motosiklet.nete hemen hemen her gün giriyorum yaklaşık 1,5 2 yıldırda üyeliğim var. Forumları uzun uzun okuyorum ama nadiren cevap yazıyorum.
Girne Amerikan Üniverstesinde(Kıbrıs) öğrenciyim. Evden motorsiklete izin çıkmadığı için kendi imkanlarımla almaya çalışıyorum. Yaklaşık 1 yıldır para biriktiriyorum. Ama dün antrenman yaptığım salondan (gym) antrenörlük teklifi aldım. Zaten bu işe yabancı değilim memlekette kuzeniminde salonu var ve baya ayrıntılı bilgiye sahibim. Hem bir iş bulduğum için hem bu işin severek yapabileceğim bir iş olduğu için hemde motorsiklet alma çalışmalarımı dahada hızlandıracağım için çok mutluyum.
Ama tek üzüldüğüm şey 1 ay süresince antrenman yapamayacağım çünkü sağ el başparmağım çatladı.
Part time çalışıyourum 16:00 - 21:00 arası cumartesi ise gün boyu daha dün başladım haftalık 100 Ytl alıcam bu gidişle seneye kış 750 lik SRAD ya da 600 lük Ninja yı çekicem altıma hadi hayırlısı bakalım
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
167
Hayırlı uğurlu olsun kardeş.Umarım en yakın zamanda alırsın motorunu
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
hayırlı olsun :rendeer:
bide elin için geçmiş olsun:rendeer:
çiçek kalmadı :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlısı olsun dostum...Umarım herşey dilediğin gibi olur.:cat:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
245
hayırlı olsun, sen parayı tamamla model seçiminde forumdakiler epey bi fikir verir, sonuçta forumun onayı olmadan motosiklet almak yasak:)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
hayırlı olsun kardeşim,buarada geçmiş olsun azimle şettiren dağı selermiş inşallah seneye sradınada kavuşursun ona daha çok seviniriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst