İroni ??? :)))))

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
selamlar.

bi gariplik var sanki ilanda :)))

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-satmiyorum-aramayin-gidin-cin-mali-hurdalari-alin-131290452/detay
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
Çin malı hurdalardan bahsederken kendi motorunun görmemiş sanırım. 3 liraya verse bile alınmaz o motorun dışı öyleyse içini düşünmek istemiyorum. Yazık etmiş gül gibi motora.
İçine etmiş daha da ağzına edilmezmiş motorun.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Gidon su borusundan çok belli.Motor bloğu yağ ve sıvı contadan görünmüyor.Egsoz tahminen kimin elinden çıktı sesini hiiç merak etmiyorum.Amortisörleri orjinal değil.Büyük olasılık önlerinde iç yayları değişmiştir...Çin mallarının tırnağı olamaz.Benim gibi kawa fetişistine söylettirdi bunları.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
kendi motorumla başa baş takas bile etmem ben bunu hatta 4,500 ü yandaki drifte veririm buna yine vermem
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
öle msj lar atıyolarki sahibinden de adam napsın adam aynen benim karavana takas için şöyle yazmış 1,6 şahin marka arabam var muyanem yok bide 2000lira vergi cezası var takas yapakmı hee? :S ya tutarsa adam 600rr a tarantula böcek takas gönderiyo daha ne diyem gelde dellenme.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
öle msj lar atıyolarki sahibinden de adam napsın adam aynen benim karavana takas için şöyle yazmış 1,6 şahin marka arabam var muyanem yok bide 2000lira vergi cezası var takas yapakmı hee? :S ya tutarsa adam 600rr a tarantula böcek takas gönderiyo daha ne diyem gelde dellenme.

güvercin. tespih koleksiyonu vs teklif edende var.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Sahibinden comun efsane ilanlardan sonra birde atarlı ilanlar diye bölüm açmasının zamanı gelmişde geçiyor bence :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst