IRC WINTER GRIP kış lastiği

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
karda filan bu iyi tutar güzelmiş. kaç para bunlar_
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üretilen Ebatlar:
2.75-18 NR-50 TL Winter Grip 42 P Reinforced IRC
90/90-18 NR-50 TL Winter Grip 57 P Reinforced IRC

Sadece commuter için kış lastiği var, cub için mopet lastiği demiş.:mrgreen:

Buna bir de çamurluk bulmak lazım. Geçen sene bu hale gelmişti sığmıyor.:p




 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Üretilen Ebatlar:
2.75-18 NR-50 TL Winter Grip 42 P Reinforced IRC
90/90-18 NR-50 TL Winter Grip 57 P Reinforced IRC

Sadece commuter için kış lastiği var, cub için mopet lastiği demiş.:mrgreen:

evet :mrgreen:

fakat 17" bütün lastiklerine baktım 90-90 17 var 90-100 17 var innovanın orj. ölçüdeki lastiği olsa şaşarım yok sadece dunlop yapıyor o lastiği ve çok baba bir lastik ama çok tuzlu :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet :mrgreen:

fakat 17" bütün lastiklerine baktım 90-90 17 var 90-100 17 var innovanın orj. ölçüdeki lastiği olsa şaşarım yok sadece dunlop yapıyor o lastiği ve çok baba bir lastik ama çok tuzlu :)

Duyduğum kadarıyla Honda, Gebze deposunda kaybetmiş orjinal lastikleri,sonradan çıktı.:p
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
motor hocası ben motoru 0 aldıgımda ustunde nr47 desenlı hyperstar diye bi lastık cıktı gayette iyiydi şimdiki lastıgım hem desenı kotu hemde yol tutusu arkaya nr47 öne ise ks10 dusundum stil olarak begendım bunlar bizim motorlara uyar değil mı birde onerir mısın ve fiyatları ne kadar acaba?
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor hocası ben motoru 0 aldıgımda ustunde nr47 desenlı hyperstar diye bi lastık cıktı gayette iyiydi şimdiki lastıgım hem desenı kotu hemde yol tutusu arkaya nr47 öne ise ks10 dusundum stil olarak begendım bunlar bizim motorlara uyar değil mı birde onerir mısın ve fiyatları ne kadar acaba?

Resimlere üzerine tıklamadan gel, hangi ebatların uyduğunu görebilirsin.
NR47 arka lastik var,Ks10 cub için.
http://www.anlas.com.tr/Joomla/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=15&lang=tr
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
arkadaşlar bu lastiklerden kullanan var mı?

hamuru nasıl, kuru havada performansı nasıl?

130-90-15 ve 110-80-16 fiyatlarına baktım da gayet uygun geldi, pirelli bakıyordum 300-400 lirayı buluyordu ama sadece kuru havada kullanacağım varsayılırsa sizce ne yapmalıyım?
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bu lastiklerden kullanan var mı?

hamuru nasıl, kuru havada performansı nasıl?

130-90-15 ve 110-80-16 fiyatlarına baktım da gayet uygun geldi, pirelli bakıyordum 300-400 lirayı buluyordu ama sadece kuru havada kullanacağım varsayılırsa sizce ne yapmalıyım?

Kuru havada problem yaşamadım yağışlı havada da yeterince performans veriyor,kayma yaşamadım desem yeridir ama limitleri zorlarsanız her lastik ıslak zeminde kayar.
abi sana bir adet cross lazım..lastik şekli hoşuma gitti...

Kros yerine bu kış lastiğini kullanıp, Cgl'nin arazideki gidişini çok merak ediyorum,içimde kalmasın. :)

Ama kros lazım.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Kuru havada problem yaşamadım yağışlı havada da yeterince performans veriyor,kayma yaşamadım desem yeridir ama limitleri zorlarsanız her lastik ıslak zeminde kayar.


Kros yerine bu kış lastiğini kullanıp, Cgl'nin arazideki gidişini çok merak ediyorum,içimde kalmasın. :)

Ama kros lazım.

çamurluğu biraz yükseltip ondan sonra kendini vur dağa bayıra...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Kullananlar yada alacak olanlar test edip bi yorumlasın bakalım fiyatları oldukça makul..
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Evet güzelmiş 100 TL bi çift lastik fiyatıda uygun.
Benim ön teker 2.50/18 uyarmı acaba ?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Irc nin Lastikleri kışa çok uygun ve kaliteli parasını sonuna hakeden marka tavsiye ederim

İç piyasa talebine göre ürettiği bu lastikler çok iyi olmuş artık sonbahara doğru alıp takmak lazım
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet bretona takmayı düşünüyorum. Cevabın için teşekkür ederim.:)

Demin bayisine sordum tubeless ve şamyelli iki modeli de var dedi.:) Lastik takmak için her lastik için ekstra 10Tl alınıyormuş.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:08 ----------

kanuni bretona takacaksan ön arka ikiside senin motora olur kardeş

2,50 yerine 2,75 ne kadar sağlıklı olur, sonuçta motorun tasarımı ince lastiğe göre yapılmış,yol tutuş,hız ve viraj gibi kullanım özelliklerini bozabilir.:wiinkk:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizim on lastık kaclık?50lik değil mı ben oyle biliyordum yoksa 75lik mı

Cgl'de ön 2,75'lik değil mi bak benim de kafam karıştı:mrgreen: aldığımda önde 2,75 çizgili desen vardı tamam hatırladım.:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst