Anlas daha önce kullanmadım. Pirelli'nin Rosso II ve III 'ünü kullandım, Fakat bir çok kişinin yanıldığı bir noktaya değinmek istiyorum. Bu lastikler spor motosikletler için üretilen performans lastiklerdir, ve gerçek anlamda performansını ısındığı zaman vermekteler. Lastiği ısıtmakta normal şartlarda şehir içinde pek mümkün olan bir durum değil. 10 km sürdüm, 20 km sürdüm, lastik ısınmıştır ile performans bekliyoruz, ve bu noktada yanılıyoruz. İleri seviye sürücü değilseniz, iki lastik arasındaki farkı yakalamanız çok mümkün olmayabilir. Bu Nylon lastik ile kauçuk lastik arasındaki farkı anlayamazsınız demek değil, hiç bilmeyen birisi bile bu farkı ayırt edebilir, fakat iş performansa geldiğinde işler biraz farklılaşır. En iyi lastiği aldım, bu lastik te kayıyor, bu lastik te kaçırıyor ben daha ne yapayım ? diyebilirsiniz.. O yüzden konuya iyi hakim olmak lazım.
Motosikleti gerçek anlamda zorladığınız zamanlarda, durup bir lastiğe bakmak gerekir, Isınan ve performans veren lastiğin sonucu genelde şu şekilde olur, bu da spor lastiklerin neden 3-5 bin kmde bittiğinin yanıtıdır. Şimdi bazı arkadaşlar bana diyor ki, ya abi bende rosso II var, eee? e ben 2 senedir kullanıyorum, lastik hala bitmedi? Siz 3-5 bin km diyorsunuz ben 12 bindeyim, hala %60 .. Evet işte tam da yazdıklarım bu sorunun cevabını karşılıyor.