İran'da Kamp Yapılabilecek En Güzel Yerler

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
4 ay ve 20.000 kilometrelik İran seyahatimden kamp yeri tavsiyeleri. İran'da merkeze yakın her yerde rahatlıkla çadır kurabilirsiniz. Her park adeta bir çadır noktası, ama hiçbiri de iyi bir kamp deneyimi için yeterli değil. Çadırlı piknik kültürünün getirdiği kolay ulaşabilir bu yerlerin dışına çıkıp özgürce kamp yapmak isterseniz, videoda gösterdiğim alanların hepsi de tavsiyemdir. Direkt koordinatlarına kamp haritamdan ulaşabilirsiniz. http://www.motorumla.net/kamp-arsivi/


 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Trump ve cia bunu beğendi.
:)
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
438
Motosikleti
versys 650 #herşeydenbiraz
Yıllardır geziyorsun yeter artık :pr:
Güzel paylaşımlarının devamı dileğimle :rendeer:
İran süper bir coğrafya ve insanları da güzel, umarım huzurlarını bozanların huzuru bozulsun.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Evet, ama haftanın hangi günleri mesela ?
Çarşamba günü tarifeli uçağı düşman uçağı olarak algılayıp düşürdüler.
Kafaları farklı çalışıyor bence ondan. Kamp yapan ya da ülkelerini gezen bir yabancının başları üzerinde yer var bunu çok kolay hissedebiliyorsun, ama trafiğe çıkınca aynı insanlar sana katil gibi yaklaşıyor. İkisi de aynı insan ama kafalar anında değişiyor, gerçekten o pamuk gibi insanların seni öldürmesi an meselesi. Bu da yozlaşmanın ürünü olabilir.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bir ara bir geyik dönüyordu etrafta; 250cc üstü motorların İran’a girmesi yasak die. Ayrıca 250cc üstü motoru İran vatandaşlarınında alması yasak die. Bu doğru mudur?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bir ara bir geyik dönüyordu etrafta; 250cc üstü motorların İran’a girmesi yasak die. Ayrıca 250cc üstü motoru İran vatandaşlarınında alması yasak die. Bu doğru mudur?
Bir ara almadılar galiba, ama işi bilen birinin kapıda kaldığını düşünmüyorum. İran'da büyük hacimli motorlara plaka vermiyorlar. Hükümete yakın tayfanın 1800 cc motoru bile var ama. Şimdilik en büyük motorlar Versys 300 galiba. Eğer İran'ın parası bu kadar değer kaybetmeseydi büyük cc'lere de plaka verirlerdi. Otomobilde de durum aynı, sadece İran'da üretilen arabalara izin var. Öyle pahalı bi aracı İran'dan alamıyorsun. Tanıdıklar falan varsa, yine hükümetle aran iyiyse lüks arabaları İran'a sokup plaka alabiliyorsun. Aşırı karışık mevzu. :) İran'ın parası dibe çakılınca da turistlerin otomobil ya da motosikleti farketmeksizin, sigorta yapmaya gücü yetmeyeceği araçları ülkesine sokmak istemiyor.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
İran'ın bile kendi ürettiği araçları var. Devrim ile geriye gittikleri halde... Vah güzel ülkem vah... Tekerine daş değmesin...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
İran'ın bile kendi ürettiği araçları var. Devrim ile geriye gittikleri halde... Vah güzel ülkem vah... Tekerine daş değmesin...
Ya aslında %100 kendi araçları pek yok. Üretimden kalkan araçların kalıplarını falan alıyorlar ve yeniden üretiyorlar. Mesela sıfır km Peugeot 405 dolu, kaç yılının arabası yani. :) Dışarıya minimum para çıkmış oluyor böylece. Yapamadığı tüm işleri de Çin'e yaptırıyor. Zaten islam devrimi zamanı herkesin arabası olacak vaadleri verilmiş, çoğu vatandaş da kötü ve kalitesiz de olsa bi araba sahibi olmuş. Bi nevi halkı susturmak için. Tabi bu arabalar o kadar kalitesiz ki, bazen sıcaktan yanıyorlar. Bir de kazaya falan karışırsa içinden sağ çıkan olmuyormuş pek. Kısacası İran her işi yapabilir ama asla %100 ya da kaliteli yapamaz. Pirinci bile %100 kaliteli olmaz.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Demek istediğim kendi ekonomilerini herşeye rağmen güçlü tutuyorlar. Bence bu bile başlı başına yeter. Eskiden bizim kuş serisi araçlarımız da dik yokuşlarda hararet sorunu çıkartıyordu. Gene de bizim üretimimizdi. Abartısız söylüyorum; bizde de “İran Devrimi” yapılsa ve herkese araba vereceğiz deseler, bu ekonomik verilerle gene tuttururlar.
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Şuan İran sınırında asteğmen olarak görev yapıyorum.İranlıların mültecilere yaptıklarını gördükten sonra asla adım atmayacağım bir ülke.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Demek istediğim kendi ekonomilerini herşeye rağmen güçlü tutuyorlar. Bence bu bile başlı başına yeter. Eskiden bizim kuş serisi araçlarımız da dik yokuşlarda hararet sorunu çıkartıyordu. Gene de bizim üretimimizdi. Abartısız söylüyorum; bizde de “İran Devrimi” yapılsa ve herkese araba vereceğiz deseler, bu ekonomik verilerle gene tuttururlar.
Aynen öyle, her türlü tuttururlar. :)


Şuan İran sınırında asteğmen olarak görev yapıyorum.İranlıların mültecilere yaptıklarını gördükten sonra asla adım atmayacağım bir ülke.

Emin ol seni el üstünde tutarlar. Bizde de durum aynı değil mi zaten? Çift karakterli yanımızı İran'a çok benzetiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst