iPad2 kazanmak isteyenler acil baksın 14Ocak bugün 24:00'e kadar!!!

Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Sevgili motor severler,
Motorunu pert etmiş eski bir motorcu(eski bir motosiklet.net üyesi) olarak şu anca motorla çok uğraşamasam da başka ilginç şeylerle uğraşıyorum arada :)
www.yaraticikutular.com sitesinde Red Bull yarışması var.
Sanal Sergi ye girerek oradan 31. sıradaki eser (benim eserim olur) RED BULL ARISI'na oy verirseniz bir iPad kazanma şansı kazanıyorsunuz.
bugün oylama için son gün.
Benim kazanma ihtimalim düşük yine de motosiklet.net e güveniyorum.
Bari iPad buradan birine çıksın :pl:
Herkese iyi şanslar desteğiniz için şimdiden teşekkürler :bounce::cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

Bu arada bugün 15'i başlık yanlış olmuş :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst