ion kamerları

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Merhaba arkadaşlar uzun bir süre kask kamerası araştırmalarında bulundum amazon , ebay , aliexpress hepsini taradım gopro mu olsun sjler mi olsun araştırdım . Sonra ion markası ile tanıştım ion air pro lite wifi aldım kullanımı olsun türkiye ayağı olsun çok güzel . Ürün elime ulaştı gece çekimi gündüz çekimi havuzda su altı çekimi hepsini denedim ve memnun kaldım . Kulanımı basit fiyatı ugun kaliteli kısaca ismi ion .
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
51
hocam ürün fiyatı,örnek video ve ürün görseli gibi ayrıntıları paylaşabilir misiniz?
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
Şimdi baktımda fiyatı uygun dediğiniz kamera 850 tl gibi bi fiyatı var baya uygunmuş :mrgreen: Kaç tane alsam kararsız kaldım.:thumright
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
hocam ürün fiyatı,örnek video ve ürün görseli gibi ayrıntıları paylaşabilir misiniz?
Akşam eve giderken kayıtediyim atıyım örnek olarak ben doldukça siliyorum akşam paylaşırım .

Şimdi baktımda fiyatı uygun dediğiniz kamera 850 tl gibi bi fiyatı var baya uygunmuş :mrgreen: Kaç tane alsam kararsız kaldım.:thumright

850 tl değil ki fiyatı benim kullandığım 549 tl wifili diğer markaların eş değer özellikte wifili fiyatı ile karşılaştırınca çok uyguna geliyor sonuçta 1299 tl fiyatı olan kameralarıda var :))
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
değerli arkadaşlar buyrun kask görüntüsü ortadadır daha sabah ki sıkıştırılma anım :))) paylaşırsak da makbule geçer .


 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254

denizli ırlıganlı - çal ağlayan kaya yolu
 
Katılım
5 Ağu 2015
Mesajlar
197
Merhaba,

Yaklaşık 6 aydır senin kamerandan kullanıyorum. ION AIR PRO LITE WIFI versiyonu. Yaptığım bir kazada bağlantı aparatını kırdım ve orjinalini sorgulattığımda sadece bağlama işlemleri için 2 arapata toplamda 190 lira fiyat çektiler. Bunu gören koray internetten gidip gopro bağlantı aparatı aldı ve bikaç törpüleme, vidalama, yapıştırma yöntemiyle GoPro aparatlarının tamamını ion'da kullanabiliyorum.

Eldiven üzeri bağlama aparatı, göğüs aparatı, su altı aparatı, omuz, motosiklet üstü bağlama, selfie çubuğu, kask bağlama vs... her aparatı aliexpressten toplam 30-40 lira gibi bir fiyata alıp şuan her alanda kullanıyorum. Kayıt kalitesi GoPro Hero 3'ten açık ara daha iyi. Renkleri çok canlı ve 16mp fotoğraf çekme özelliği 100km süratla giderken bile çok net fotoğraflar çekebiliyor.
 
Katılım
15 Ara 2013
Mesajlar
497
Nasil go pro hero3 ten açık ara iyi acaba?? Marka fanatikligi yapmıyorum hic bir aksiyon kameraya sahip değilim aksinr araştıriyorum satin alicam. Arkadasin denizli yolunda çektiği videoyu 720 p izledim ben hero dan daha kaliteli olduğunu düşünmuyorum cok anlamiyorum sadece görsel kalite olarak baktım ve bence daha iyi değil tabi yan yana izlemek lazım karsilastirmalara bakarim az sonra ama hero 3 ten iyi olduğunu düşünmüyorum hele ki AÇIK ARA iyi olduğunu hic mi hic düşünmüyorum, f/p olarak herodan daha iyi olabilir fakat hero 3 un ikinci el temizleri 700 800 civarı bulunuyor, geri satma deger kaybi aşamasında vs hak verirsiniz ki ionla karsilastiralamaz bile, konuyu açan arkadaş belki saf duygularla yazdı sözüm meclisten dışarı ama şu forumda gördüğüm bisey var ki biri durduk yere çıkıyo bajaj cok iyi marka herseyi iyi felan diyor ne aciklama var ne video ne kanıt, veya başka bir şey bilmiyorum böyle numaralari yiyen kaldı mı ama bana itici geliyor artik bu tarz reklamlar , tanıtim ve videolar için teşekkürler
 
Katılım
5 Ağu 2015
Mesajlar
197
internete girip ion air pro ve hero 3 karşılaştırmasını inceleyebilirsin dostum. Ion bana para da vermiyor bu yorum için :D istemiyorsan almayabilirsin hiçbişey eksilmez benden.

-Terleme yapıcak bir kafesi yok ( Ona rağmen 120km hızla kamera olan tarafa düşmeme rağmen hiçbir zarar görmedi )
-Aerodynamic açıdan çok daha stabil ve daha şık.
-Fiyatı Hero 3'den azımsanmayacak derecede düşük
-Renkleri daha canlı
-Hareket halinde bile kaydı durdurup fotoğraf çekebilecek kadar kolay ulaşılabilir tuşları var

Şuan ofiste olduğum için fotoğrafları paylaşamıyorum. Ama bunlar benim şahsi yorumlarım, ve incelemede de görüceksin ki bu artılar ciddi fark yaratıyor. Tekrar söylüyorum Ion firması bana bu yorum için para vermiyor fikrimi paylaşıp ürün hakkında bilgi edinin diye yazıyorum. Umrumda değil ne kamera aldığınız :) Konuyu bajaj'a nasıl bağladın onu merak ettim ? Bu konunun altına bajaj jant kırıyor diye fanatiklik yapmaman dileğiyle...

Konumuz Ion action cam.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
internete girip ion air pro ve hero 3 karşılaştırmasını inceleyebilirsin dostum. Ion bana para da vermiyor bu yorum için :D istemiyorsan almayabilirsin hiçbişey eksilmez benden.

-Terleme yapıcak bir kafesi yok ( Ona rağmen 120km hızla kamera olan tarafa düşmeme rağmen hiçbir zarar görmedi )
-Aerodynamic açıdan çok daha stabil ve daha şık.
-Fiyatı Hero 3'den azımsanmayacak derecede düşük
-Renkleri daha canlı
-Hareket halinde bile kaydı durdurup fotoğraf çekebilecek kadar kolay ulaşılabilir tuşları var

Şuan ofiste olduğum için fotoğrafları paylaşamıyorum. Ama bunlar benim şahsi yorumlarım, ve incelemede de görüceksin ki bu artılar ciddi fark yaratıyor. Tekrar söylüyorum Ion firması bana bu yorum için para vermiyor fikrimi paylaşıp ürün hakkında bilgi edinin diye yazıyorum. Umrumda değil ne kamera aldığınız :) Konuyu bajaj'a nasıl bağladın onu merak ettim ? Bu konunun altına bajaj jant kırıyor diye fanatiklik yapmaman dileğiyle...

Konumuz Ion action cam.

Kaskla birlikte beton merdivenden seke seke 2 kat aşağı düştü kamerada tık yok halen daha devam :)
 
Katılım
16 Ara 2015
Mesajlar
185
Merhabalar. Ben de bugün duydum bu markayı ve birden içime şüphe düştü Aliexpressten verdiğim SJCAM M10 Plus siparişimi iptal ettim :D Kullanan arkadaşlara birkaç sorum olacak. Kayıt esnasında wi-fi bağlantısı ile telefondan kaydı izleyebiliyor musunuz? Ses kalitesi nasıl? Mikrofonu kameranın neresinde, yolda giderken motorun sesinden daha çok rüzgarın uğultusunu kaydetmiyordur umarım... :D Son olarak da sitesinde 2,5 saat kayıt yapabildiği yazmış. Batarya da değişmediği için önemli bir konu. Tek şarj ile kaç saat kayıt imkanı sunuyor?
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
19
internete girip ion air pro ve hero 3 karşılaştırmasını inceleyebilirsin dostum. Ion bana para da vermiyor bu yorum için :D istemiyorsan almayabilirsin hiçbişey eksilmez benden.

-Terleme yapıcak bir kafesi yok ( Ona rağmen 120km hızla kamera olan tarafa düşmeme rağmen hiçbir zarar görmedi )
-Aerodynamic açıdan çok daha stabil ve daha şık.
-Fiyatı Hero 3'den azımsanmayacak derecede düşük
-Renkleri daha canlı
-Hareket halinde bile kaydı durdurup fotoğraf çekebilecek kadar kolay ulaşılabilir tuşları var

Şuan ofiste olduğum için fotoğrafları paylaşamıyorum. Ama bunlar benim şahsi yorumlarım, ve incelemede de görüceksin ki bu artılar ciddi fark yaratıyor. Tekrar söylüyorum Ion firması bana bu yorum için para vermiyor fikrimi paylaşıp ürün hakkında bilgi edinin diye yazıyorum. Umrumda değil ne kamera aldığınız :) Konuyu bajaj'a nasıl bağladın onu merak ettim ? Bu konunun altına bajaj jant kırıyor diye fanatiklik yapmaman dileğiyle...

Konumuz Ion action cam.

demişsiniz ki
''-Terleme yapıcak bir kafesi yok ( Ona rağmen 120km hızla kamera olan tarafa düşmeme rağmen hiçbir zarar görmedi )''

o hızla düştünüz ve kamera üstüne üstüne ve hiç bişey olmadı ? doğru mu okudum yoksa bu meretin kasası titanyum flan mı ?
 
Katılım
5 Ağu 2015
Mesajlar
197
Merhabalar. Ben de bugün duydum bu markayı ve birden içime şüphe düştü Aliexpressten verdiğim SJCAM M10 Plus siparişimi iptal ettim :D Kullanan arkadaşlara birkaç sorum olacak. Kayıt esnasında wi-fi bağlantısı ile telefondan kaydı izleyebiliyor musunuz? Ses kalitesi nasıl? Mikrofonu kameranın neresinde, yolda giderken motorun sesinden daha çok rüzgarın uğultusunu kaydetmiyordur umarım... :D Son olarak da sitesinde 2,5 saat kayıt yapabildiği yazmış. Batarya da değişmediği için önemli bir konu. Tek şarj ile kaç saat kayıt imkanı sunuyor?

Rüzgarın sesini kaydediyor, mikrofonu kameranın arkasında ve normal çekimlerde çok net ses alıyor. ( Harici mikrofon girişi yok )
2.5 saat kayıt yapabiliyorum evet. Samsung telefonum için altığımda powerbank ile bunu da şarja takabiliyorum, wireless özeliiği için kameranın içinde istemediğim kayıtları silebiliyorum. Dolayısıyla bu kayıt süresi benim için 7-8 saat civarı.(1080p)

bunun yanında wifi ile kameranın bakış açısına bakabiliyorsunuz telefonunuza yüklediğiniz uygulama ile aynı şekilde kameranın baktığı yere fotoğrafta çekebiliyorsunuz.
 
Katılım
24 Mar 2016
Mesajlar
1
Coorai kardeşim yorumlarına 1 yıl olmuş ben yeni görüyorum.
Lite versiyonunda buluttan alan hakkı veriliyor mu?
Bilgi verebilirsen çok makbule geçecek.
Saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst