ION Elektrikli Spor Motosiklet Prototipi

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Tom Miceli, Amerika ‘da ki Appalachian State Üniversitesi endüstri tasarımı bölümünden dereceyle mezun olmuş bir tasarımcı.

Elektrikli spor motosiklet prototipi çizen tasarımcı ION modelini tamamladı. ION ‘u bir sömestrda hazırlayan Tom, araçta güç ünitesi olarak 84-volt lityum-iyon pil kullanmış.

Şarjı ile 100 km gidebilen ve maksimum 130 km/s hıza ulaşabilen aracın tam bir şarjı 6 saat sürüyor.

TÜM FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYINIZ.

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • tom7d.jpg
    tom7d.jpg
    13.1 KB · Görüntüleme: 3,927
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
381
makina hoş. lakin menzili biraz az gibi geldi. yedek batarya falan alınırsa oda iş görür. zaten bu tür motosikletlerin yaygınlaşması için en az 10 sene var derim.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Bir sömestrda hazırlamak ne demek ya oha adam kasmamış bile.Bide 84 voltla nasıl gidiyo bu makina ya?
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
1) o deponun orda ne işi var :mrgreen:
2) 6 saat şarj max 130km/h menzil 780km yapıyor (eğer iki bilgide doğruysa)

o halde 100 km menzil / 6 saat = 16 km / sa yapar optimum hız buysa ben almayım

ambalaj güzel tahminimce 84 volt ion pil ağır bir makine onun için ben hiç almayım :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o 6 saat tahminimce şarj olma süresi
 
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
131
evet 6 saat şarj olma süresi ve 100 km gidiyor saatte maksimum 130 km hız yapıyor pek orantılı gelmedi bana ama şehiriçi için uygun olabilir, şehirler arasında en azından yedek batarya olması lazım :) sanırım batarya depo kısmında, en azından benzin derdi olmaz :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
bu ne hayabusadanda etli o ne biçim grenaj :S bi yanyatsa gitti.600rr gibi yapsalarya :/ telefonumun şarjına yetişemiyorum bu benim olsa kafayı yerim=)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
1) o deponun orda ne işi var :mrgreen:
2) 6 saat şarj max 130km/h menzil 780km yapıyor (eğer iki bilgide doğruysa)

o halde 100 km menzil / 6 saat = 16 km / sa yapar optimum hız buysa ben almayım

ambalaj güzel tahminimce 84 volt ion pil ağır bir makine onun için ben hiç almayım :)


O ne güzel hesap ya, mantık süper:) :)
kardes herhalde senin cocukken hiç sarjli, pilli vs. araban filan olmadı :) 6 saat şarj olması 6 saat kullanılabilir anlamına gelmez

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:32 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:27 AM ----------

Helal olsun adama kısa zamanda güzel is çıkarmış :) bizim buradaki endüstri ürünleri tasarımı okuyanları düşünüyorum da , ayakkabı çanta vs tasarlıyorlar :)
sanki modacilik okuyorlar :)
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
O ne güzel hesap ya, mantık süper:) :)
kardes herhalde senin cocukken hiç sarjli, pilli vs. araban filan olmadı :) 6 saat şarj olması 6 saat kullanılabilir anlamına gelmez

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:32 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:27 AM ----------

Helal olsun adama kısa zamanda güzel is çıkarmış :) bizim buradaki endüstri ürünleri tasarımı okuyanları düşünüyorum da , ayakkabı çanta vs tasarlıyorlar :)
sanki modacilik okuyorlar :)

yukarıdakileri iyi okuymanı öneririm 6 saat şarjı gidiyor 6 saatte şerj olmuyor
üstelik buradaki öğrencilerimiz bir ayakkabı bile tasarlasalar ondan para kazanmak için kırk takla atarlar kaldıki onlardan motor tasarımı beklemek çok süper bir mantık olur
benim küçükken çok pilli arabam oldu ama pilsizlerden çok ağırdı (buda mantıklı bir kıyaslama)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Şarjı ile 100 km gidebilen ve maksimum 130 km/s hıza ulaşabilen aracın tam bir şarjı 6 saat sürüyor.

6 saatte şarj edilebildiği kastedilmiş. :wiinkk:

Menzil kısa, fakat uzun yola çıkılmayacaksa gayet güzel. Yedek pil alıp uzun yola da çıkılabilir gerçi pili kaç paradır kim bilir!? Aslında denemek isterim şöyle sessiz sessiz yol almak nasıl bir duygudur acep! :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst