- Konu Yazar
- #1
Slm arkadaşlar forumdan arkadaşların tavsiyesiyle inwells marka motosiklet alarmı aldım ve montesi doğru şekilde yapıldı. uzaktan kumandasından 4 ayrı seviyede hassasiyet ayarı mevcut 4. seviye en hassas olan ancak 4 seviyede dahi hassasiyet neredeyse yok. yani motora tekme tokat dalıyorum anca çalıyor. lastiğe tekme atmak yada gidonu hızlıca çevirip sallamak alarmı devreye sokmuyor. bu marka alarım kullanan arkadaşları tavsiyeleri yada montajda kullanılması gereken tiyoları varmıdır. Alarmı yanlızca eksi ve artı kutuplardan aküye girdik yani diğer motoruek çalıştırma sinyallere bağlama özelliği devre dışı. ve ana beyni direk kutudan çıkan çift taraflı bant ile akünün altına düze yakın bir açıda sabitledim. hassasiyeti artırmamın bir yolu varmıdır. birde beyin üzerinde hassasiyet ile ilgili gerekirse kesilmesi istenen bir yeşil kablo var . bilgisi olan varmı arkadaşlar . kitapçıkta hassasiyet fazla ise azaltmak için kesebilirsiniz yazıyor ama zaten hassasiyet yok denecek kadar az bende cesaret edip kesmedim . acil yardım lütfen 