İnternet sansürünü aşmanın yolu Tor Browser

Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
bu browser'in bizim bilgilerimizi toplamadığından nasıl emin olabiliyoruz? ben bilgisayarımdan bankacılık işlemleri yapıyorum sırf bu browser sebebi ile hesaplarıma bir ziyan gelirse ne olacak?
ayrıca sınırsız ve sorumsuz bir büyüklükten her zaman için uzak duracaksın toplum hayatının kuralları olduğu gibi sanal hayatında kuralları olmalı, herşeyi sansür yaygarası içine sokmak kepazeliktir.
bu arada bu takip sistemleri sayesinde pedofili ler yakalanıyor eğer sizde çocuğunuz güvende olsun istiyorsanız internet denen bu sınırsızlığın sınırlandırılmasını istemelisiniz. bu sansür saçmalıklarını bir kenara bırakıp olgun ve ufku olan insanlar gibi fayda-zarar hesabı yaparak düşünmelisiniz.
bunların çok umurlarındaydı sapıkların peşine düşmek. Zaten bu internet polisi zihniyet her türlü bilgimizi toplayacak, browserlar masum kalır bunların yanında.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
bu arada bu takip sistemleri sayesinde pedofili ler yakalanıyor eğer sizde çocuğunuz güvende olsun istiyorsanız internet denen bu sınırsızlığın sınırlandırılmasını istemelisiniz. bu sansür saçmalıklarını bir kenara bırakıp olgun ve ufku olan insanlar gibi fayda-zarar hesabı yaparak düşünmelisiniz.
Şu anda zaten bu tip faaliyetler yasak ve bu tip siteler kapatılıyor. Konuştuğumuz konu o değil, bilgilerinizi kontrol ediniz.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Bu vatan kimseden çekmedi, dinciler ve eğitimsiz biatkarlarından çektiği kadar.

Bu vatan cemaat ve yobazlardan çektiğinin 100'lerce mislini yıllardır ordu ve sosyal demokratlar adı altındaki kisbetsizlerden çektiği için bunlar tınlamıyor tabi.

Burası kimsenin babasının çiftliği değil, bu topraklar üzerinde vatandaşlık hakkı bulunan herkes kendi iradesini ortaya koyar. Eğer memlekette senin ''Dinci'' diye isimlendirdiğin şahıslar çoğunluk ise demokrasinin en temel kuralı gereği onların istediği olur.

Yıllardır demokrasinin keskin kılıcıyız biz diye ortalıklarda gezinip kılıcın ağzı kendinize dönünce cozutmayın, oyun daha bitmedi. Oynama devam.

İsteyen Mekkeli bir yetime, isteyen Selanikli sarışın yiğide tapar. Başkaları hakkında atıp tutarken tutarlı ol. Hani demokratsınız yha, hıafdasf...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:31 ----------

Konuya gelirsek, yıllar önce AKP ilk defa iktidara gelince bazı generaller israil'den ''dinlenemeyen'' telefon almışlar :D Ama tüm kirli çamaşırlar ortaya çıktı. Neden? Adam telefonu değil, hattı takip ediyor. İstediğin kadar proxy programları kullan. TTnet aracılığı ile ismi xporn olan siteye birisi bağlandı ise bu mutlaka Türkiyeden demek. TTnet o siteye bağlanmak için kendisine request yollayan hattı bilmeycek mi ? O requesti yollayan modem'in MAC adresi ne olacak ? O hattın sahibi tanınmıyor mu? Hangi haneden porno izlemeye teşebbüs edildiği belli değilmi ? Komşunun çocukarı wifiye girmiş mi diyeceksin. Siteler kendilerine bağlanan aygıt için kayıt oluşturmaz mı ? Her pc'nin bir kimliği var. Eğer pc'nizi faturalı aldıysanız zaten kabak gibi ortadasınız. Af edersiniz, TİB eşinizin kıçındaki donun rengini bile bilmeseydi AKP bu kadar güçlenemezdi.

Kesin çözüm, UYDU NET ama TR menşeili değil. İngiliz menşeili bir adet uydu net alın, pc'niz yurtdışından faturasız olsun.Spotflux gibi programlar kullanın. Asla GOOGLE ürünü siteler kullanmayın. Aynı mail adresini 2 farklı siteye kayıt olurken vermeyin. Android işletim sistemli cep telefonu kullanmayın. Kimliğinizi deşifre edecek herhangi personel işlemler yapmayın o bilgisayardan. FAceboook, twitter Google+ gibi sosyal platformlardan uzak durun. IOS, Microsoft gibi işletim sistemleri yerine Linux, Ubuntu, benim kullandığım XIAOPAN gibi işletim sistemleri kullanın. Bknz: neden İllegal Hack grupları deşifre edilemiyor? Bunları yapmak için bakan olmanız lazım. 125 cc touring motorla işe gidip gelen, akşam 6 dan sonra ayaklarını uzatıp sol elinde kumanda varken eşinin soyduğu meyveyi yiyen, televizyon karşısında uyuduktan sonra eşinin sitemi ile zorla yatağa giden, havalar ısınsa da hafta sonları pikniğe gitsek diyen hafif göbekli bir adam isen fazla uğraşma, hükümet seni takip etmez.

Cem Yılmazdan: Muhittin Topalak, nickname: excalibur. From kazlıcesme. İn relationship with Kezban.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ara 2013
Mesajlar
875
yqavuzhyan

Hocam uydunet kullanıyorum, Tr veya yurt dışı menşeili olduğunu nasıl öğrenebilirim?
 
Katılım
26 Ara 2013
Mesajlar
719
istediğim siteye girer çıkarım .bunu engellemek çoğunluğun elindeyse bu zorbalıktır demokrasi değil.
olaya bak .
mahmut arkadaşımız dışkı.net'e girmek istiyormuş,buna girsinmi girmesinmi diye oylama yapacaz sonucta demokrasi devletinde yaşıyoruz değilmi.kafasına göre istediği siteye giremez bizden onay alması lazım.yoksa yasak.

Ahkam kesitğiniz şeyin bikere ne olduğunu kavrayın sonra konuşun
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
nezaman başlayacak bu internet yasağı peki :silent:

Noterden onay bekleniyor, herhangi bir alakasız patırtı arkasından bir bakmışsın onaylanmış. Gürültüye getirecek yani..
Siyasete dönüş yapma niyeti olduğu ve tabanı küstürmek istemediği biliniyor, onaylayacağını buradan çıkarımlıyoruz.
Ancak abd den 'onaylama' diye uyarı geldi, kaal'e alır mı, tabii ki almaz, majestelerinin gemisine biner..

Bu vatan cemaat ve yobazlardan çektiğinin 100'lerce mislini yıllardır ordu ve sosyal demokratlar adı altındaki kisbetsizlerden çektiği için bunlar tınlamıyor tabi.

Burası kimsenin babasının çiftliği değil, bu topraklar üzerinde vatandaşlık hakkı bulunan herkes kendi iradesini ortaya koyar. Eğer memlekette senin ''Dinci'' diye isimlendirdiğin şahıslar çoğunluk ise demokrasinin en temel kuralı gereği onların istediği olur.

Yavuzhan,
bu 'dinci' kesim denenlerin kendi iradesi olduğunu mu sanıyorsun hala? Onların kendi iradeleri yoktur, şeyhleri, şıhları ya da toprak ağalarının iradesi neyse o vardır. Hakan Şükür gibileri en somut örneğidir.
sosyal demokratlardan ve ordudan ne çektiniz ki? Kenan paşadan başka şikayet edebileceğiniz ne var? Ondan da şikayet edemezsiniz, yobazlara dokunmamıştır, binlerce ağaç kesildi dedelerimiz asıldı diyorsan bak o da yalan.. Yalan değilse kim olduklarını yaz.

Bu arada internet sansürü denen şey, özel hayatı koruyacağız denen şey sizin anladığınız manada değil, zaten istedikleri siteleri istedikleri gibi kapatmaktaydılar. Şimdi gelecek olan sansür, yolsuzlukların hiç bir şekilde bahsedilemeyecek şekilde örtbas edilmesi için bir girişimdir.

İçişleri bakanı ve oğlu konuşuyor: Dikkatle okuyun...

Barış Güler: 6 buçukta geldiler Celal kara diye bir savcı arama kararı çıkarmış
Muammer Güler: Ne var oğlum senin evinde
Barış Güler: Hiçbir şey yok baba
Muammer Güler: Para ne var.
Barış Güler: Kendi param üç beş kuruş kalan param.
Muammer Güler: Kaç para
Barış Güler: Sen biliyorsun
Muammer Güler: Kaç lira oğlu..
Barış Güler: 1 trilyon civarı param var o kadar…
Muammer Güler: Evet evet. Tamam oğlum. El koydular mı paraya
Barış Güler: Yok arama yapıyorlar.
Muammer Güler: Senin şimdi anladığım akdarıyla Rıza Zarrabla bir rüşvet ilişkisinden bahsediyorlar. Diyeceksin ki bir danışmanlık işim var. Gayr-ı resmi yapıyorum. Benim alacaklı olduğum dayımın oğlu bunların yanında çalışıyor.

Sansür konması istenen ÖZEL HAYAT bunlardır, bunlara sansür koyabilirsen,
o paraların imam hatip parası, üsküp üniversitesine bağış, hayır işi falan filan olduğu gibi her türlü yalanı atar,
inanmaya hazır 'dinci' bir kitle de inanır..
Bu kadar basit..
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
Bu vatan cemaat ve yobazlardan çektiğinin 100'lerce mislini yıllardır ordu ve sosyal demokratlar adı altındaki kisbetsizlerden çektiği için bunlar tınlamıyor tabi.

Burası kimsenin babasının çiftliği değil, bu topraklar üzerinde vatandaşlık hakkı bulunan herkes kendi iradesini ortaya koyar. Eğer memlekette senin ''Dinci'' diye isimlendirdiğin şahıslar çoğunluk ise demokrasinin en temel kuralı gereği onların istediği olur.

Yıllardır demokrasinin keskin kılıcıyız biz diye ortalıklarda gezinip kılıcın ağzı kendinize dönünce cozutmayın, oyun daha bitmedi. Oynama devam.

İsteyen Mekkeli bir yetime, isteyen Selanikli sarışın yiğide tapar. Başkaları hakkında atıp tutarken tutarlı ol. Hani demokratsınız yha, hıafdasf...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:31 ----------

Konuya gelirsek, yıllar önce AKP ilk defa iktidara gelince bazı generaller israil'den ''dinlenemeyen'' telefon almışlar :D Ama tüm kirli çamaşırlar ortaya çıktı. Neden? Adam telefonu değil, hattı takip ediyor. İstediğin kadar proxy programları kullan. TTnet aracılığı ile ismi xporn olan siteye birisi bağlandı ise bu mutlaka Türkiyeden demek. TTnet o siteye bağlanmak için kendisine request yollayan hattı bilmeycek mi ? O requesti yollayan modem'in MAC adresi ne olacak ? O hattın sahibi tanınmıyor mu? Hangi haneden porno izlemeye teşebbüs edildiği belli değilmi ? Komşunun çocukarı wifiye girmiş mi diyeceksin. Siteler kendilerine bağlanan aygıt için kayıt oluşturmaz mı ? Her pc'nin bir kimliği var. Eğer pc'nizi faturalı aldıysanız zaten kabak gibi ortadasınız. Af edersiniz, TİB eşinizin kıçındaki donun rengini bile bilmeseydi AKP bu kadar güçlenemezdi.

Kesin çözüm, UYDU NET ama TR menşeili değil. İngiliz menşeili bir adet uydu net alın, pc'niz yurtdışından faturasız olsun.Spotflux gibi programlar kullanın. Asla GOOGLE ürünü siteler kullanmayın. Aynı mail adresini 2 farklı siteye kayıt olurken vermeyin. Android işletim sistemli cep telefonu kullanmayın. Kimliğinizi deşifre edecek herhangi personel işlemler yapmayın o bilgisayardan. FAceboook, twitter Google+ gibi sosyal platformlardan uzak durun. IOS, Microsoft gibi işletim sistemleri yerine Linux, Ubuntu, benim kullandığım XIAOPAN gibi işletim sistemleri kullanın. Bknz: neden İllegal Hack grupları deşifre edilemiyor? Bunları yapmak için bakan olmanız lazım. 125 cc touring motorla işe gidip gelen, akşam 6 dan sonra ayaklarını uzatıp sol elinde kumanda varken eşinin soyduğu meyveyi yiyen, televizyon karşısında uyuduktan sonra eşinin sitemi ile zorla yatağa giden, havalar ısınsa da hafta sonları pikniğe gitsek diyen hafif göbekli bir adam isen fazla uğraşma, hükümet seni takip etmez.

Cem Yılmazdan: Muhittin Topalak, nickname: excalibur. From kazlıcesme. İn relationship with Kezban.

ingiliz menşeili uydu neti nasıl alacağız. prosedürü nedir.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
yqavuzhyan

Hocam uydunet kullanıyorum, Tr veya yurt dışı menşeili olduğunu nasıl öğrenebilirim?

Firmanın adı ne? Büyük olasılık ile Türksat uydu net kullanıyorsunuzdur.

Cool113:
Firmanın isminden anlarsın. Ben yurtdışında çalışırken çalıştığım firmalar uydunet kullanıyordu ama TR'deki gibi kablo üzerinden gelen değil. Bildiğin dijital uydu çanağı gibi bir çanak ve decoder ile giriş yapılan ve çok hızlı internetti. Çölün ortasında blueray filmi 1-2 dakikada indirebiliyordum. Kurulum için gerekli olan cihazlar ve aylık ödemeleri pahalıdır. Dediğim gibi bakan falan değilseniz seni-beni aşar bu işler.:king:

ilkerabi:
Hocam tüm sıkıntı bu işte. Hocasının iradesidir, hacısının iradesidir veya gece rüyasına ak sakallı girmiştir. Her ne olursa olsun Türkiye Cumhuriyeti'ne vatandaşlık bağı ile bağlı olan her birey bir tane oy hakkına sahip. Ben bu adamları çok sevdiğimden savunmuyorum. Hatta devlet iradesinden başka tüm iradelere karşıyım ama yobazda olsa ne olursa olsun o adamda aynı oyu kullanacak. Sandıktan 30 martta ne çıkarsa bahtımıza. Demekki bu ülkede yobazlar çoğunluktaymış ve onların istediği gibi yönetilecek. Bununla taş-sopa-silahla savaşılmaz. Sizde benim yapacağım gibi birgün tası tarağı toplayıp başka yerlere kaçabilirsiniz. Ne zaman bu ülkede Adalet ve Eşitlik kavramları öznel değil objektif bir anlam k azanır belki o gün geri dönersinz. Ben dönmem. Yıllardır bir başörtüsü problemini çözemedik, rüşvet ve torpil toplumda olağanlık kazandı ama İngiltere'de bunlara yer yoktur. Gider asgari ücretle öyle ülkelerde yaşarım.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Tek taraflı lüx olmaz arkadaşlar, şöyle ki:
Bu sistem sizin İP adresinizi değiştirip başka bir İP'den bağlanıyor olarak gösteriyor ve kimliğinizi gizliyor bu doğru. Fakat bu sırada sizin İP'niz de boşa düşüyor ve aynı ağı kullanan başka bir kullanıcı bunu alabilir. Tabii sıkıntılı bir iş yapıyorsa iş size patlar. Böyle bir risk var diye duyuyorum./QUOTE]

Tor ağı üzerinden internete bağlanınca IP nizin boşa düşmesi kadar saçma bir şey yok, Tor sizin fiziksel donanımınıza yeni bir IP vermiyor. Özel bir hat üzerinden sizi bir sunucuya bağlıyor, siz bu sunucu üzerinden internete erişiyorsunuz(özet).

bu browser'in bizim bilgilerimizi toplamadığından nasıl emin olabiliyoruz? ben bilgisayarımdan bankacılık işlemleri yapıyorum sırf bu browser sebebi ile hesaplarıma bir ziyan gelirse ne olacak?
ayrıca sınırsız ve sorumsuz bir büyüklükten her zaman için uzak duracaksın toplum hayatının kuralları olduğu gibi sanal hayatında kuralları olmalı, herşeyi sansür yaygarası içine sokmak kepazeliktir.
bu arada bu takip sistemleri sayesinde pedofili ler yakalanıyor eğer sizde çocuğunuz güvende olsun istiyorsanız internet denen bu sınırsızlığın sınırlandırılmasını istemelisiniz. bu sansür saçmalıklarını bir kenara bırakıp olgun ve ufku olan insanlar gibi fayda-zarar hesabı yaparak düşünmelisiniz.

Tor açık kaynaklı bir sistemdir, herhangi bir geliştirici kodlarını açıp nerede ne yaptığını anlayabilir. Tor her zaman size gerçek anonimliği sunuyor, bilgileriniz siz oturumu açık tuttuğunuz sürece üzerinden bağlandığınız sunucularda bulunuyor, oturumu kapattığınız an neredeyse tamamen temizleniyor.
Tor ağı ortaya yeni çıkan bir şey değil, 2-3 tane çakal herif sizin hesaplarınızla oynaşmak için yazmadı bu yazılımı. Kafanız rahat olsun.

Sınırsız ve sorumsuz bir büyüklükten kaçmak için yasaklara gerek yok, eğitime gerek var. Siz elinizdeki gücü kötüye kullanmayacak kadar kendinize hakim olamıyorsanız bu sizin sorununuz, sizin gibi kurular yüzünden yaşlar da yanmamalı. Gidin kendinizi eğitin. Pedofili de aynı şekilde, sen önce kendini eğit, sonra çocuğunu eğit. Nereye girip girmeyeceğiniz o bilsin ona göre sosyal ve sanal ortamda iletişimini kursun. Sansür sizin de dediğiniz gibi bir saçmalık, ama kenara bırakarak sonumun 3. dünya ülkeleri gibi olmasını istemem. Halk bilgisayardan anlamayı Facebook ve Google 'a girmek sanıyorsa, bunun cezası bilinçli kullanıcılara ve interneti gerçekten kullanan insanlara kesilmemeli.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu vatan cemaat ve yobazlardan çektiğinin 100'lerce mislini yıllardır ordu ve sosyal demokratlar adı altındaki kisbetsizlerden çektiği için bunlar tınlamıyor tabi.

Burası kimsenin babasının çiftliği değil, bu topraklar üzerinde vatandaşlık hakkı bulunan herkes kendi iradesini ortaya koyar. Eğer memlekette senin ''Dinci'' diye isimlendirdiğin şahıslar çoğunluk ise demokrasinin en temel kuralı gereği onların istediği olur.

Yıllardır demokrasinin keskin kılıcıyız biz diye ortalıklarda gezinip kılıcın ağzı kendinize dönünce cozutmayın, oyun daha bitmedi. Oynama devam.

İsteyen Mekkeli bir yetime, isteyen Selanikli sarışın yiğide tapar. Başkaları hakkında atıp tutarken tutarlı ol. Hani demokratsınız yha, hıafdasf...



Ben yok yere kimseyi dinci diye isimlendirmedim. Dini kullanıp, yapmamasını emrettiklerini gizli kapaklı yapıp, kendini yapmamış gibi gösterip, yaptıkları ortaya çıktığında suçu başkasına atarak kendisini masum göstermeye çalışıp, eğitimsiz şakşakçılarına dini laflar söyleyerek menfi kazançlar sağlayana genelde dinci diyorum ben. Bunun uydurma olduğunu değil, gayet yerinde tanım olabileceğini düşünüyorum. Bu tür eleştirileri yaparken, bu bahsettiğim kişileri savunmak adına dinciler değil asıl bunlar daha kötü diyerek çaktırmadan aynı ideolojiyi paylaştığı bu dincileri savunmaya çalışan kişileri de biatkar diye tanımlıyorum. Bir başkasının bir halt yemiş olması bu dinci ve biatkarlarının bu ülkenin içine ettiği gerçeğini ortadan kaldırmaz. Ayrıca ben ortada bir çoğunluk göremiyorum. Çoğunluk %51 de başlıyor.

Tapınma olayına gelince kim neye tapınıyor, ne yapıyorsunuz bilemem. Bence sen Mekkeli yetime, Selanikli sarışına bakacağına, birde şansını benim dinci diye isimlendirdiğim kişilerin söylemiş olduğu, mecliste dokunarak ibadet edilen, ikinci peygamber gibi olan Allah'ın bütün vasıflarını üzerinde toplayandan yana deneyebilirsin ki oraya yakınmış gibi duruyorsun. Yanılmıyorsam.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Hadi ordan Lan !

Sansür iyi birşeymiş gibi saçma sapan argümanlarla gelip burada normalleştirmeye çalıştırmalar falan,en büyük pornografiyi ülkeyi yönetenler sansürsüz çekiyor ona laf etmiyorsun,üstüne burada pornografi,pedofili saçmalıyorsun,25 yaşında adam sana mı soracak porno izleyip izlemeyeceğini,sen kimsin,nesin ? Çoluk çocuğun varsa aile filtreni koyarsın takip edersin banane senin çocuğundan,onun çocuğundan,ki sansür sadece pornografiyle mi kısıtlı kalacak sanıyorsun,padişahımın zihin yapısına uymayan herşey sansüre tabii olacak.

Umarım bu mantalitedekiler ülkeyi mok götürmeden kendi pisliklerinde boğulurlar,yeter artık karabulut gibi çoktünüz ülkenin üzerine,şu uygulamaları dışarıda bir yerde birini söyleyen mötüyle güler size.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Kuzey kore gibi interneti yurt dışına tamamen kapatmadıkları sürece teknik olarak engelleyemezler. Dünyaya rezil oldukları ile kalırlar ki ben de bunu istiyorum. Derler ya " Zulmün artsın ki çabuk zeval bulasın" , o hesap işte.
 
Katılım
26 Ara 2013
Mesajlar
719
Şu yazındaki üsluba bakarsak henüz ergenlikteki sivilceleriyle boğuşan, her gün okulan gelip porno sitelere giren bi oluşumsun.
karşıdakine lan deme cesaretini cahilliğine ve karakterinin henüz oturmamasına veriyorum, internet filtrem var çoluğumu çocuğumu korumakta bana düşer başkalarının çoluk çocuğunu korumakta namuslu insanlara düşer, bir diğer konu saçmalamak; saçmalamak bilgisizlik ile mümkündür hakaret ise insanın yetersizliğini gösterir.

Ayrıca senin dışarda biryer dediğin yerlerde ömrümün yarısı geçti herkes bu tip uygulamaları kendi ülkesinde yapıyor boş keseden sallama.

Şimdi karşısına çıktığın zaman söyleyemeceğin kelimeleri kuramayacağın cümleleri klavye delikanlılığı yapıp buralarda salyalarını saçarak höykürme. Otur bilgisayarının başında senin sansür dediğin şeyin ne olduğunu kanun maddesini okuyarak anla sonra konuş.

efendiliğe doyum olmaz ama hakaret etmeye devam edeceksende misliyle karşılığını bulursun ayağını denk al!

benimde yarısı geçti ben böyle birşey görmedim sallama
Namuslu bi insan olarak yurtdışında benim çocuğum hakkında birşeye karşışırsan seni hapise göndertirim böylede birşey var oralarda.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992

bakan güler oğluna telefonda evde nekedar paran var diye soruyor,
oğlu da 3-5 kuruşum var diyor,
baba ısrarla net bir rakam istiyor,
oğlu da 3-5 tirilyon kadar olduğunu söylüyor....

Esas amaç ekranlarda, haberler kuşağında olmayan bu ve bunun gibi haberlerin internete düşüyor ve paylaşılıyor olmasından duyulan kaygı ve bunun önünü kesmek. bu hükümet senin benim iyiliğim için nezaman iyi birşey yapmış ki, internet yasası iyi olsun. yaptıkları her yasa, punduna uydurdukları herşeyin amacı kendilerinin daha iyi GÖTÜRMESİ amaçlıdır. hiç birşeyi görmeyen bunu gene göremez, artık onlara laf anlatmaya gerek olmadığını gördük. bunu gene görmek istemeyene YUH OLSUN diyorum başkada bişey demiyorum.
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
internet sansürü mü var ki?. ben istediğim yere girebiliyorum eskisi gibi !!
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Sansür zihinlerde. Ortalık karıştırmak isteyen yurdum demokratının yeni malzemesi. 3 gün sonra unutulur ve herkes istediği yere girip çıkar sıkıntı olmaz.

Ben giremiyom, elimde bira pornomu islemiyoooom, küçük çinli kızlar vardı eskiden burdaaa diye ağlayan olursa çor-çocuk pornosu olmamak kaydı ile ben onlara gerekli protokolü tarif ederim.

HAdi yine iyisin tatlı su solcusu :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst