İntercom almak istiyorum

Katılım
2 Kas 2015
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar bir firmada part time kuryelik yapıyorum yeni kaliteli intercom almak istiyorum İnterphone marka F3MC modelinde bi intercomu tercih edeceğim galiba sizin yorumlarınız nedir ? Kullanan arkadaşlardan yanıt bekliyorum iyi forumlar..

http://www.motosikletaksesuarlari.com/Interphone-F3XT-Bluetooth-Intercom-Tekli-Set_7713.html
 
Katılım
8 Ocak 2015
Mesajlar
86
Bu aleti kullanmadım fakat 180 Km/h hıza kadar iyi ses demiş. Bunun kesinlikle kaska bağlı bir durum olduğunu düşünüyorum.
Özellikleri bakımından kaliteli bir ürüne benziyor tekli olmasaymış keşke :)
Ben artçı ile haberleşme ve hafif müzik dinleme amacı ile Climder C3 aldım.
http://tr.aliexpress.com/item/2X-Bl...T-Motorcycle-Helmet-intercom/32349991744.html
Beklentimi karşıladı fazlasıyla. Daha uygun fiyatlı bir çözüm düşünürseniz inceleyebilirsiniz.
 
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
474
andorid telekom kullanıyoruz :D telefondan telefona wifi ile on numara 160 kadar sıkıntı yok :D mesafeler 100-150m ye kadar sorun olmadı 200m kadar ufak kesilmeler oldu
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
hocam çok pahalı bu meret.
yurtdışında 6 kişilik versiyonlar var 1000 metreye kadar menzili olan sadece 50-55 dolar civarında.
 
Katılım
13 Haz 2015
Mesajlar
34
Merhaba arkadaşlar bir firmada part time kuryelik yapıyorum yeni kaliteli intercom almak istiyorum İnterphone marka F3MC modelinde bi intercomu tercih edeceğim galiba sizin yorumlarınız nedir ? Kullanan arkadaşlardan yanıt bekliyorum iyi forumlar..

http://www.motosikletaksesuarlari.com/Interphone-F3XT-Bluetooth-Intercom-Tekli-Set_7713.html

Merhaba ben bu ürünü kullanıyorum çok yüksek hızlarda kullanmadım âmâ (80,90km)kullandığım hızda net ve berrak sesi var.malzeme kalitesi yüksek.
Menüsünde Türkçe dil seçeneği yok,rusça var çince veya japonca dil seçeneği var âmâ Türkçe yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Kas 2014
Mesajlar
138
Bu aleti kullanmadım fakat 180 Km/h hıza kadar iyi ses demiş. Bunun kesinlikle kaska bağlı bir durum olduğunu düşünüyorum.
Özellikleri bakımından kaliteli bir ürüne benziyor tekli olmasaymış keşke :)
Ben artçı ile haberleşme ve hafif müzik dinleme amacı ile Climder C3 aldım.
http://tr.aliexpress.com/item/2X-Bl...T-Motorcycle-Helmet-intercom/32349991744.html
Beklentimi karşıladı fazlasıyla. Daha uygun fiyatlı bir çözüm düşünürseniz inceleyebilirsiniz.

C3 ün neyinden memnunsun Allah aşkına 60-70 km/h geçince ses mes duyamıyosun, müzik dinlemen imkansız ayrıca. Hoparlörü çok dandik. Fiyatına göre biraz daha kaliteli olmasını isterdim
 
Katılım
8 Ocak 2015
Mesajlar
86
C3 ün neyinden memnunsun Allah aşkına 60-70 km/h geçince ses mes duyamıyosun, müzik dinlemen imkansız ayrıca. Hoparlörü çok dandik. Fiyatına göre biraz daha kaliteli olmasını isterdim

Kask fazla rüzgar alıyorsa 60 km/h sonrası sıkıntılı biraz orası öyle. Kulak içi kulaklık ile denemenizi tavsiye ederim.
 
Katılım
6 Kas 2014
Mesajlar
138
Kask fazla rüzgar alıyorsa 60 km/h sonrası sıkıntılı biraz orası öyle. Kulak içi kulaklık ile denemenizi tavsiye ederim.

Kaskım rüzgar ve uğultu almıyor, pedler çok kalın ve zaten ondan hoparlörün sesi iyice azalıyor. Müziği kulakiçi kulaklık ile dinliyorum zaten mümkün değil bununla dinlemek :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst