intercity istanbul park yeni fiyatlandirmalar

Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Bikere girdim istanbulparka varsa paranız kesinlikle değer kafa rahat basıyosun vıraj yapıyosun. Benim olsa durumum lastik yemeyi vs dınlemem 15 dk girerdim piste.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Yeni fiyatlar geçen seneye göre uygun. DK başı daha az para ödüyorsunuz.

Cumartesi oradayız, Gelenleri bekleriz. Tanışalım gazlayalım :bestmt:
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Aslinda gidilmesi gereken en azindan gorulmesi gereken bir etkinlik olur ama ortam olarak hep olumsuz dusunceler yorumlar var insan durup bi dusunuyor.. ? Bu paraya deger mi? Parasi olan ortamina gelmez ortamina gelen paraya gelmez gibi, yorumlardan yola cikarsam.
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Siz olsanız r25 ile manisadan kalkıp istanbula piste gider miydiniz?
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
600
Arkadaşlar pist günü izlemeye gittiğimizde piste çıkan arkadaşların yanına gidebiliyor muyuz?

Bu arkadaşlarla konuşup bilgi alma şansımız oluyor mu?
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Arkadaşlar pist günü izlemeye gittiğimizde piste çıkan arkadaşların yanına gidebiliyor muyuz?

Bu arkadaşlarla konuşup bilgi alma şansımız oluyor mu?

evet var böyle imkanlarınız, 20 tl giriş pist alanına sürmeyeceksenizde içeri girebiliyosunuz. BEn musaıt olsam ızlemeye sohbet etmeye gıdıcektım c.tesi

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:23 ----------

Siz olsanız r25 ile manisadan kalkıp istanbula piste gider miydiniz?

giderdim imkanın varsa git
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
@Yousuffer, imkan var gibi abi ama acaba r25 yeter mi pist için, yoksa illa büyük makine mi lazım?

manisadan istanbula motosiklet sürceksin birde piste çıkacaksın peki yorgunluk ne olacak :))

Yok hocam birgün öncesinden gidicem istanbula ertesi gün çıkarım piste ondan sonra birgün daha kalıp dönerim manisaya.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
@Yousuffer, imkan var gibi abi ama acaba r25 yeter mi pist için, yoksa illa büyük makine mi lazım?



Yok hocam birgün öncesinden gidicem istanbula ertesi gün çıkarım piste ondan sonra birgün daha kalıp dönerim manisaya.

ben r25 ile çıktım gayet zevkli oluyor ama vırajlar kolay merak etme r25ten daha hızlı bir makina daha zevk verir :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
amatör biri(çaylak) 3 dk ortalama ile döner pisti bu 5 tur eder tur başı 40 tl ye gelir.

500+ cc pisti biraz çözmüş birine tur başına indirim var...

2.30 dan 6 tur atar tur başı 30 tl:mrgreen:
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
25 dakikadan 15 dakikaya düşürmüşler. fiyatta indirim mi yapmışlar yoksa bindirim mi yapmışlar matematiksel hesap yapmak lazım.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
geçen sene 100 € + kdv idi. şu an fiyat iyi görünüyor.
gerçi o zaman 20 dakikaydı şimdi 15 yapmışlar.

yurtdışında adamlar 100 $ verip sabah 8 den akşam 5 e kadar istedikleri kadar dönebiliyolar, tabi ki 20 dk lık seanslar halinde.
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
155
en kısa pist kaç km arkadaşlar? yani rahat gaz açılan düzlükler minimum kaç metre mesela?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst