İngilizce bilen arkadaslarımız!!

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Facebook disables high school users who have not successfully affiliated with a high school network after 60 days. Users can also be disabled if Facebook determines that they are not a part of the network that they have attempted to affiliate with. This policy is in place as a security precaution, and Facebook takes it very seriously.

Facebook'tan atmışlar beni.. Niye böyle bişey oluyor? Ne yapmam gerekiyor?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim!!!
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
60 gunden sonra lıse agından basarılı sekılde gıremeyen kısıler facebook tarafından kullanım dısı bırakılır.eger o agın parcası olmadıgı tespıt edılırse yıne agda cıkarılır.bu facebook sıtesının guvenlık kuralıdır,ve cok onemsenır

dostum tercume bu ama ne yapmak gerekıyor bılemıyorumi
not: tercumeyı ben degıl ıngılızce ogretmenı arkadasa yaptırdım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben ingilizce görüyorum şu an güya ama bu beni aşar :p yardımcı olmak isterdim. üzgünüm .
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Facebook disables high school users who have not successfully affiliated with a high school network after 60 days. Users can also be disabled if Facebook determines that they are not a part of the network that they have attempted to affiliate with. This policy is in place as a security precaution, and Facebook takes it very seriously.

Özetle diyor ki "lise yaşındaysanız bir lise ağına girin, yoksa çıkın gidin oyun falan oynayın kardeşim ne işiniz var feysbuk meysbuk!"
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Özetle diyor ki "lise yaşındaysanız bir lise ağına girin, yoksa çıkın gidin oyun falan oynayın kardeşim ne işiniz var feysbuk meysbuk!"

hhaahhahahahah koptum yaa :mrgreen:
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
feysbuka üye olsan,onun bir parçası olsan,siteden atılsan ya da aynı sitede başarıyla kendini temsil etsen ne olur etmesen ne olur?Siz mutluluğun resmini çizebilirmisiniz? onu söyleyin bana...abuk subuk sitelerde onu bunu arayacağınıza dünyada ölen çocuklara çare bulmaya çalısın.......
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Arkadaşlar gereken tercümeyi yapmışlar , ben çözüm yolunu söyleyeyim.

Kaydolurken network seçimlerinde tahminimce (mesajdan anlaşılan) mezun oldugun lisenin networkune kaydolmussun ve genelde okul networklerinde okula ait mail istiyorlar ( en azından bizim üni. öyle istiyor ) onay maili yolluyolar okul mailine onunla confirm etmen gerekiyo sen de bunu yapmamışsın.

Çözüm: Lise olayını bırak No network takıl yada Turkey yap network unu.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Arkadaşlar gereken tercümeyi yapmışlar , ben çözüm yolunu söyleyeyim.

Kaydolurken network seçimlerinde tahminimce (mesajdan anlaşılan) mezun oldugun lisenin networkune kaydolmussun ve genelde okul networklerinde okula ait mail istiyorlar ( en azından bizim üni. öyle istiyor ) onay maili yolluyolar okul mailine onunla confirm etmen gerekiyo sen de bunu yapmamışsın.

Çözüm: Lise olayını bırak No network takıl yada Turkey yap network unu.

Giriş yapabilsem yapıcem ama giriş yapamıyorum.. :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst