zxrninja Katılım 23 Eyl 2008 Mesajlar 1 23 Eyl 2008 Konu Yazar #1 arkadaslar elımde 1938 model ıngılız yapımı BSA marka motosıklet bulunmakta....sorusturmak ıstersenız ben burdayım [email protected]
arkadaslar elımde 1938 model ıngılız yapımı BSA marka motosıklet bulunmakta....sorusturmak ıstersenız ben burdayım [email protected]