İnatlaşıp aynı gişeye giren arabalar

Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
abi böyle bir şey olamaz ya :)

18582187_1318379111572984_8764757802763143283_n.jpg

1110505111027.jpg


http://www.mynet.com/haber/yasam/giselerde-yok-artik-dedirten-goruntu-inat-edince-3052573-1
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
128
Camdan cikmislar.ahahahaa.arabalar direk pert.hava yastiklari patlamis.yanlar komple gitmis.bunlarin ikisinede ceza yazip kendi masraflarini kendilerine odettirmek lazim.su fotoya bakiyomda bizim motor tepesinde yasamamiz mucize ...
 
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
416
İkisi de büyük ihtimal şirket arabası .Bu tarz arsç kullananların soykırım benzeri birşey ile yok olmasını temenni ederim .
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
O gişenin çalışmasını engelledikleri için oradan geçecek araçların parasınıda bunlardan tahsil edeceksin.Bu kiralık şirket arabalarına birşey düşünmeleri lazım.Hepsi kamikaze gibi kullanıyorlar.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Kararı foto-finish mi belirleyecek ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:34 ----------

 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:   Konu dışı forumuna ilgili veya ilgisiz pek çok konu açılabilir, bu yüzden bu forumun adı " Konu Dışı " dır. Lütfen genel ahlaka aykırı, rahatsızlık verici ve toplum düzenini bozacak türden olmayan konular için şikayette bulunmayın. Takdir etmeyen, konu dışı forumunu takip etmeyebilir, bu kişinin kendi tercihidir.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Bir taraf alttan alsaydı. Durum bu hâle gelmezdi.Sonuç 2 arabada pert
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
İlk foto da ki dayının bakışlar manidar. Allah bilir neler neler diyor :mrgreen:
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
güzel gözlüm burayı okuma ihtimalin sıfır ama olsun yine de yazayım ::sos::::friends:, seninle bir türlü böyle olamadık
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Bir de aynı anda girmişler, arabaların hizası bile aynı görünüyor neredeyse :D
Yüksek hakem komitesi bu durum karşısında şaşkın :D
Arkadaşı threesome benzetmesi cuk oturmuş :)
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Şimdi kasko bu adamların masrafını ödeyecek mi? Eğer öderse biz daha çoook sigorta primi öderiz yüksekten yüksekten.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
bunlar zengin insanlar belliki, ben bu derece maddi zarara girecek kadar inatlaşamam.

işte bunlar zararlı insanlar, al birini vur ötekine.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
çiftleşme döneminde karşılaşıp birbirine tos vuran boğalar geldi nedense aklıma
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
bu yüzden trafikte kimseye karışmama taraftarıyım.adam gazı kesmektense düz betona frensiz girme ihtimalini göze almış, sana bana mı acır?
 
Katılım
10 May 2015
Mesajlar
519
Motosikleti
Suzuki burgman 200
Ikisi de kiralik sirket araci ne olacak iclerinde bir kurus emekleri yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst