İnanamıyorum Cross Motor Aldım

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Hayırlı endurolar artık ne diyelim. Gezi fotoğraflarını bekliyoruz şimdiden. Çünkü en güzel geziler enduroculardan geliyor. Hayırlı olsun.:)
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
cross cular artıoo:):)
süper :Dhayırlı olsun karedş...allah kaskını yere degdirmesin..
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Arkadaşım hayırlı olsun...iyi günlerde kullanman dileğiyle
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Heeeeey bathu neredesin!!!!!
Aldın tabii motoru,artık siteye uğramazsın.:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Scooterdan sonra güzel geçiş..Tebrikler....:cat:

Güle güle bin....
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Wayyy BaTHu kardeşim :) HayırrLı olsun :) Senin scooter nooldu demiştin :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güle güle kullanman dileklerimle.ADANA'dan sevgilerimle...
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
185
hayırlı olsu kazasız bınmen dılegıyle tabıkı cross almanda ayrı bır mutluluk verıcı hayatın tadı cross ta
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst