ilkkez motordan düştüm ..

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
s.a hayatımda ilkkez motordan düştüm ve azdaha eziliyordum arkamda kuzenimle ana yola çıkmak için bekliyordum ve fırsat bulunça ilerlemeye başladım sola doğru dönerken ne olduğunu anlaman sol tarafa düştüm ve arkadan gelen kamyon allahtan yavaş geliyorduki durabildibiraz kollarım falan çizildi okadar ama motora baya bi şeyler olmuş yan solda basmak ayağı yamuldu ön far ve klametre saati kırıldı arka sinyal kırıldı ve direksiyon kısmında biraz yamulma var sanki motor sağa çekiyor alllahtan bana ve kuzenime bişey olmadı birde motor garantiye girermi
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
geçmiş olsun arkadaş... motor garantiye girmez:mrgreen:
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
arkadaşım geçmiş olsun ama sorman bile hata. sen düş sağını solunu kır sonra garantiye girermi de. mantıklımı sence
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
arkadaşım geçmiş olsun ama sorman bile hata. sen düş sağını solunu kır sonra garantiye girermi de. mantıklımı sence

evet kardeş haklısın peki orjinal parçaları nereden bulabilirim
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
motorun markası nedir modeli nedir?
internetten bak yetkili servislerine yada orjinal parça satan sitelere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst