- Konu Yazar
- #1
s.a hayatımda ilkkez motordan düştüm ve azdaha eziliyordum arkamda kuzenimle ana yola çıkmak için bekliyordum ve fırsat bulunça ilerlemeye başladım sola doğru dönerken ne olduğunu anlaman sol tarafa düştüm ve arkadan gelen kamyon allahtan yavaş geliyorduki durabildibiraz kollarım falan çizildi okadar ama motora baya bi şeyler olmuş yan solda basmak ayağı yamuldu ön far ve klametre saati kırıldı arka sinyal kırıldı ve direksiyon kısmında biraz yamulma var sanki motor sağa çekiyor alllahtan bana ve kuzenime bişey olmadı birde motor garantiye girermi