- Katılım
- 27 Nis 2007
- Mesajlar
- 836
- Konu Yazar
- #1
Sevgili arkadaşlar uzun bi aradan sonra ilk uzun yol deneyimimi gerçekleştirdim.
Uzun yol derken yaklaşık 400 km lik bi yoldu bu ve yaklaşık 9 saatte aldım.İstanbul dan Çanakkale Küçükkuyu ya yaptığım bi seyahatti.
Ama Bws ile gerçekleştirdiğim bu gezide sanırım acemi olmamla beraber yaklaşık 125 km kadar durmaksızın gittim ve motoru şişirdiğimi düşünüyorum , motor şarköy ün o güzel virajlı inişli çıkışlı yollarında çıkışlarda titreyip zorlanmaya başladı ama bnm için bunun bi önemi yoktu çünkü ben ehliyetsiz çıkıp 700-800 ytl ceza yemeyi bile göze almıştım ve elimdeki imkanları zorlayarak bu geziyi gerçekleştirme niyetinde idim.Hele Çanakkale İntepe den gece yarısı Kilitbahirde ki Çanakkale Anıtı ouçurum ve orman ve sessizlik içinde harika görünüyordu.Foto makina alamadım çok pişmanım sizlerle resim olarak paylaşmak isterdim ama olmadı
ale:
Diyeceğim o ki şuan motorum anormal çok benzin harcıyor yaklaşık 5 ytl ile 35 km anca gittim ve motorumda baya bi güç kaybı oldu sizce bunun sebebi nedir?
Herkerse uzun yol gitmesini tavsiye ediyorum Saygılar...:cat:
Uzun yol derken yaklaşık 400 km lik bi yoldu bu ve yaklaşık 9 saatte aldım.İstanbul dan Çanakkale Küçükkuyu ya yaptığım bi seyahatti.
Ama Bws ile gerçekleştirdiğim bu gezide sanırım acemi olmamla beraber yaklaşık 125 km kadar durmaksızın gittim ve motoru şişirdiğimi düşünüyorum , motor şarköy ün o güzel virajlı inişli çıkışlı yollarında çıkışlarda titreyip zorlanmaya başladı ama bnm için bunun bi önemi yoktu çünkü ben ehliyetsiz çıkıp 700-800 ytl ceza yemeyi bile göze almıştım ve elimdeki imkanları zorlayarak bu geziyi gerçekleştirme niyetinde idim.Hele Çanakkale İntepe den gece yarısı Kilitbahirde ki Çanakkale Anıtı ouçurum ve orman ve sessizlik içinde harika görünüyordu.Foto makina alamadım çok pişmanım sizlerle resim olarak paylaşmak isterdim ama olmadı
Diyeceğim o ki şuan motorum anormal çok benzin harcıyor yaklaşık 5 ytl ile 35 km anca gittim ve motorumda baya bi güç kaybı oldu sizce bunun sebebi nedir?
Herkerse uzun yol gitmesini tavsiye ediyorum Saygılar...:cat: