- Konu Yazar
- #1
Dün akşam yağmur yağmıştı ve ben motorumla yaklaşık 30-35 km istanbul sahilde filan gezdim. Tam eve geçiyordum ki Safirin orada vitesler arasını hızlı geçip 70-80 e dayadım ibreyi ve aynı hızla durmak istedim !
Ön frene yollar kuru ikenki basmamdan daha sert bastım hangi akla hizmet ise neyse doğal olarak direksiyon sola doğru katlandı bende hemen freni bıraktım ve ön taraf toplandı acemiyiz ama iyi topladım yani
derken bi heyecan tekrar frene bastım bu kez de direksiyon sağa katlandı ve bıraktım gitti motor.
Bende motor da sürüklendik ben 4-5 metre motor ise benden 10 metre ileriye kadar gitti
Motor sürüklenirken egsozun yere sürtmesinden dolayı kıvılcımlar çıktı accayip üzüldüm öyle bir farı yanarken motoru sürüklenirken gördüğüme.
Neyse değinmek istediğim bir başka nokta ise motorla yola cıkmadan durduk yere sağ koruma takozu yere düştü çıktı bildiğin vidası kırılmış bende içimden geçirmiştim ki " ya birde sağa yatarsam motorla " diye kiii oldu
Hepsi bir yana bunları tecrübe edicez bir yerime bişey olmadı şükür ki halaa ayakkabım ve dizliğim yokken benim gibi kaza yapan bir çok hatta neredeyse herkes benim gibi ufak tefek kaza yapmıştır bundan benim gibi garip ama haz alan tad alan oldu mu
Yani orada öyle yerde sürüklenirken filan ( bu arada yol cok tenha idi kimsenin geçmediği bir yer ) kaza ardından inanılmaz bi keyif aldım olaydan "iyi bunu da öğrendik birdaha yağmurda bu kadar çok sert fren yapmıyoruz" filan diyordum kendime normal mi ?
Ön frene yollar kuru ikenki basmamdan daha sert bastım hangi akla hizmet ise neyse doğal olarak direksiyon sola doğru katlandı bende hemen freni bıraktım ve ön taraf toplandı acemiyiz ama iyi topladım yani
Bende motor da sürüklendik ben 4-5 metre motor ise benden 10 metre ileriye kadar gitti
Motor sürüklenirken egsozun yere sürtmesinden dolayı kıvılcımlar çıktı accayip üzüldüm öyle bir farı yanarken motoru sürüklenirken gördüğüme.
Neyse değinmek istediğim bir başka nokta ise motorla yola cıkmadan durduk yere sağ koruma takozu yere düştü çıktı bildiğin vidası kırılmış bende içimden geçirmiştim ki " ya birde sağa yatarsam motorla " diye kiii oldu
Hepsi bir yana bunları tecrübe edicez bir yerime bişey olmadı şükür ki halaa ayakkabım ve dizliğim yokken benim gibi kaza yapan bir çok hatta neredeyse herkes benim gibi ufak tefek kaza yapmıştır bundan benim gibi garip ama haz alan tad alan oldu mu
Yani orada öyle yerde sürüklenirken filan ( bu arada yol cok tenha idi kimsenin geçmediği bir yer ) kaza ardından inanılmaz bi keyif aldım olaydan "iyi bunu da öğrendik birdaha yağmurda bu kadar çok sert fren yapmıyoruz" filan diyordum kendime normal mi ?